Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
en als het een dagje hard regent rijd je toch gewoon de volgende dag,paardje lekker met regendeken naar buiten en bij miezerweer kan je gewoon rijden hoor,beetje doorzetten.

Avanti schreef:Ja lekker kak daar he! Staat Loes er niet meer, dat vind ik echt een toffe meid.
Ik snap dat je het daar niet echt naar je zin heb, ook geen kantine enzo, niet echt gezellig.
Ben je trouwens al weleens lang Bunny gereden?
Verder lopen er nog een aantal figuren rond die denken dat ze heel goed zijn, maar die het dus gewoon NIET zijn en DAT zijn nou net de mensen met de kapsones die het hardste lopen te gillen (niet perse tegen mij maar eerder tegen elkaar). Hoewel ik niet zo veel last van ze heb merk je goed dat de sfeer niet echt lekker is als ik daar bv 's middags een keertje kom. Verder vind ik dat behalve een instructrice die ik nog niet heb, (omdat ik geen les mag van degene van wie ik wil) niemand het recht heeft zich met mij en mijn paard te bemoeien en te zeggen wat ik wel en niet met hem moet doen, en al helemaal niet als ik daar niet om vraag.
En dat zal ik haar zeggen ook als ze zich met mij blijft bemoeien! ~~}>
DinkeyGirl"]
[quote="Avanti schreef:Ja lekker kak daar he! Staat Loes er niet meer, dat vind ik echt een toffe meid.
Ik snap dat je het daar niet echt naar je zin heb, ook geen kantine enzo, niet echt gezellig.
Ben je trouwens al weleens lang Bunny gereden?
Verder lopen er nog een aantal figuren rond die denken dat ze heel goed zijn, maar die het dus gewoon NIET zijn en DAT zijn nou net de mensen met de kapsones die het hardste lopen te gillen (niet perse tegen mij maar eerder tegen elkaar). Hoewel ik niet zo veel last van ze heb merk je goed dat de sfeer niet echt lekker is als ik daar bv 's middags een keertje kom. Verder vind ik dat behalve een instructrice die ik nog niet heb, (omdat ik geen les mag van degene van wie ik wil) niemand het recht heeft zich met mij en mijn paard te bemoeien en te zeggen wat ik wel en niet met hem moet doen, en al helemaal niet als ik daar niet om vraag.
En dat zal ik haar zeggen ook als ze zich met mij blijft bemoeien! ~~}>
G je vanavond trouwens nog rijden daarzo? Moeten we eens meeten, wel lekker veel parkie's daar he. En dan laat ik Bunny stiekem dekken
( grapje)
Bij waalzicht heb je dat ook zo erg dat de eigenaars zich overal mee bemoeien. Probleem is dat er zoweinig plaats is overal.
In de winter soms idd wat minder en als het vriest vriezen je handen er bekant af, maar verder goed te doen!
Maar nu ben ik erachter dat ik dus niet de enige ben, de meesten willen haar weg hebben. Kep ook veel opbeurende woorden gehad dat ik sch**t aan haar moest hebben en tis dat ik geen tijd meer had, anders had ik uitgebreid mijn verhaal verteld over de woordenwisseling die ik dus met haar gehad heb. Iedereen was zo tof en ik voel me gelijk veel beter!