stalling

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sliert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 15:55

Ik verhuur een aantal boxen. Pensionklanten moeten zelf uitmesten. De regel bij ons is: maakt niet uit hoeveel schoon stro je erin doet, al staat je paard met zijn hoofd tegen het plafond. Maar dan wel netjes en secuur uitmesten en geen schoon/droog stro op de mesthoop gooien! Want als ik zie hoe sommige mensen uitmesten......???!!! Onze eigen paarden staan er absoluut top bij en ik weet zeker dat ik minder stro gebruik dan de gemiddelde pensionklant.

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 16:03

Ja daar heb je gelijk in. Ik mest ook heel netjes uit, bijna geen droog stro te bekennen. Er zijn inderdaad mensen die heel laks zijn. Maar even ervan uitgaande dat er gewoon netjes uitgemest word. Dat is idd voor veel pensionklanten al moeilijk genoeg. Vind ik een hele goede manier om te mesten :D Zou goed zijn als meer pensioneigenaren er zo over zouden denken, maar er word al snel gedacht dat als er een dikke laag stro in zit dat je automatisch veel stro gebruikt ook. Beetje jammer.. :o

1liefpaard1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:32

kun je niet regelen dat je de stallen zelf kan uitmesten?

ingelimburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 18:41

Het is gelukt!! We hebben de eigenaar erop aangesproken en hij deed gelukkig niet zo moeilijk. Volgens mij gaat het bij hem
meer om de tijd. We hebben nu afgesproken dat wij ook de stal mogen uitmesten als we deze te vies vinden en aangezien we er 4x per week zijn, maken we daar dankbaar gebruik van! :D Als hij vindt dat we heel erg veel stro gebruiken, willen we evt. iets
bijbetalen. Onze pony krijgt nu tenminste een lekker stalletje!
Heel erg bedankt voor alle reacties! *D

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:45

veloz@ Pensionstaleigenaren denken dat ze alles kunnen?
wat dacht je van paarden eigenaren?
er zijn er bij die je met liefde achter het behang zou plakken.

TS,gefeliciteerd.
weer een kopzorg minder. ;)