wat zouden jullie hier voor willen betalen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:42

jafotografie schreef:
Ik zou er persoonlijk niet meer dan 75 euro inc. voer voorgeven,maar ik heb niet zo'n idee van de prijzen

mag ik je ff een tip geven: denk je eraan dat shetlanders heel goed zijn in ontsnappen,(ookal zit er stroomdraad) ik heb zelf 2 shets en 1 shetlander gaat óveral doorheen/onderdoor/overheen

Oh ja dat ontsnappen... Dan moet je 'm telkens vangen. Misschien toch 100 euro extra vragen voor de moeite :D

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:46

50 euro incl.

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 22:49

Jemig voor die lage prijzen zou ik me bijna direct bij jou melden. Maar helaas ik heb geen mini's.
Ik weet niet of je zelf mest kan afvoeren? Anders moet je ook rekening houden met die kosten.

Stro en hooi wordt duur dit jaar. Ik betrek bij de boer waar ik sta, en er is dit jaar maar 1 snee hooi gehaald, de tweede is van ellende in plastic gepakt (is dus geen hooi en geen kuil zit er tussen in)

Mijn bedenking is als die mensen weinig doen met het kleintje hoe vaak komen ze dan? Misschien is het een verstandig idee om het incl. ontwormen doet dan kunnen ze allemaal tegelijk. Misschien ook incl bekap kosten en entingen? Niets zo irritant als 1 pony die uit het gareel loopt.

Prijs is idd beetje afhankelijk van jou kosten. Ik zou er wel wat boven op gooien voor de moeite.

Lolali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:52

rond de 100 euro lijkt me redelijk.

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 11:39

ik zou eenschatting maken wat je kwijt ben op de drie maanden
bv 20 euro hoefsmid
2 zakken voer a 10 euro
8 pakken stro a 3,50
8 hooi a 2,50
let op zeeuwse prijzen!!!!!

dat zou dan 88 euro zijn

maar dan heb je voeren
mest weg halen en afvoeren nog niet gereken
en jou tijd en nog niet bij gerekend
let op zeeuwse prijzen
reken daar eens een tot 150 euro voor

dan zou ik denken dat je toch zeker 75 euro per maand mag rekenen als jij alles doet en dan denk ik nog laag te zitten met de 150 euro

en dan heb ik nog niets eens de water behoefte mee gerekend ....