Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
aerdenhout1 schreef:Charaz schreef:Vind het schrikbarend om te lezen dat zoveel mensen het normaal vinden dat hun paard in de blub staat.
Hoeveel moeite is het om een stukje te bestraten zodat ze tenminste droge voeten hebben?
Geloof mij, dat is best moeilijk en ook best duur.
Stenen leggen in modder gaat al niet, dus je zal een stuk moeten afgraven en met wit zand moeten laten storten.
Hier moeten de paarden ook door 20 cm dikke modder om naar hun droge stuk te gaan.
Nu staan ze hier dan wel weer in een lekkere droge dik op gestrooide box voor de nacht.
Maar ik heb af en toe ook wel een klein beetje medelijden met de paarden dat ze eerst door een laag modder moeten klunen!
Dag en nacht op een stuk waar geen droge slaap plek is, vind ik niet kunnen!
Asyaa schreef:Goed voor de hoefjes
. Cherisze schreef:Mijn pony's stonden ook erg graag in de kleiblub, er was een schuilstal en achter de stal had ik een heel stuk met dikke lagen stro en houtsnippers voor ze gemaakt. Maar nee hoor, ze stonden liever in die blub.
Sommige mensen vonden mij een dierenbeul, maar ik vond mezelf pas een dierenbeul als ik ze zou gaan opsluiten in de stal.