Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

doerakje schreef:Ik heb ze net naar binnen voor de winter in de nacht en dit "dieet" krijgen ze nu een maand dus weet wel het verschil en ik moet zeggen, ik merk het echt niet.
Wilgentak ga ik niet in een box leggen en hooi net doe ik ook niet aan maar ze krijgen genoeg hooi.
Ik stel me gewoon aan en vind dat ze continu iets te doen moeten hebben tewijl een paard natuurlijk ook gewoon slaapt
ben gewoon een miep

ijssnuiver schreef:Maar wat is er tegen onbeperkt ruwvoer geven? Veeeeeeel gezonder dan al die suikers en ze vervelen zich niet.
.

bumper schreef:Mensen, hooi word nu super duur, dus onbeperkt ruwvoer geven lijkt me geen optie, sommige mensen kunnen dit dus niet betalen (ik dus ook niet...)
bouw af met al die lickits en ga over op een zoutsteen, zodat je paarden toch iets te likken hebben
bumper schreef:Mensen, hooi word nu super duur, dus onbeperkt ruwvoer geven lijkt me geen optie, sommige mensen kunnen dit dus niet betalen (ik dus ook niet...)
bouw af met al die lickits en ga over op een zoutsteen, zodat je paarden toch iets te likken hebben

kehdra schreef:bumper schreef:Mensen, hooi word nu super duur, dus onbeperkt ruwvoer geven lijkt me geen optie, sommige mensen kunnen dit dus niet betalen (ik dus ook niet...)
jeetje, als je het eten voor je paard niet kunt betalen.... Dán gaat er echt iets mis.
Je paard zal toch moeten eten. Misschien wat setjes verkopen?