Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mellamoshan schreef:Wat doe ik dan verkeerd of heb ik echt zo'n natte viespeuk?
Als ik namelijk elke week een baal vlas erbij gooi en alleen de drollen eruit haal dan sta ik na 5 dagen te soppen in z'n box. En dan gooi ik echt elke dag wat schoon vlas van de randen over het vuile heen nadat ik de vlaslaag weer recht heb getrokken.
Iemand?

haal ik er pas uit wanneer die naar boven komt en dus zichtbaar is.
maar zij is echt een viespeuk
Stalhouder had idd gezegd dat ik er een potstal van moest amken. ja leuk, maar daar is mijn paard het niet mee eens! Mijn paard ligt dus erg graag in de stal (gestrekt, vlas zit elke ochtend tot in zijn oren) en wil dan niet op een natte plek liggen zo heb ik ondervonden.
alleen verstopt hij helaas geen eieren maar drollen. 2 keer per week haal ik zijn plasplek leeg en 1 keer per week gaat er een zak bij. 1e week van de maand krijg ik een extra baal (zo is regel op stal) en haal ik nog wat extra zooi eruit (nat maar verspreid vlas)irmaaatje schreef:Ik krijg mijn paard ook maar niet op een lekker bedje, iedere ochtend is staat hij weer te soppen. Hij is ook totaal niet zindelijk ( iemand tips? ) Ik gooi er best wel veel in, maar hij roert alles door elkaar.
. Spierballen laten rollen!