Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
FlowerPower schreef:Ik heb besloten om eerst te gaan vragen aan de manege of je daar je pony ook alleen buiten kan doen(en of het daardoor ook goedkoper word), als het hem daar niet word ga ik briefjes rond doen in de buurt, en als dat hem dan ook niet word zou ik toch maar moeten gaan fietsen... En ik heb nu nog een maand de tijd.
Mirrrriii schreef:Ik fietste toendertijd elke dag 60 km, ongeacht welk seizoen om mijn paard te gaan berijden.
Was dan rond half 8/8uur weer thuis en kon dan huiswerk en dergelijke maken.
Het weekend gebruikte ik dan om te werken.
Ik zou haar denk ik op de plek laten staan waar ze nu staat, en haar pas dichter bij huis zetten als je daar zelf op ingesteld bent. ( dus werk hebt gevonden waarmee je het kunt bekostigen).
Informeren naar alle mogelijkheden kan natuurlijk altijd.

Brendaaaa schreef:Mirrrriii schreef:Ik fietste toendertijd elke dag 60 km, ongeacht welk seizoen om mijn paard te gaan berijden.
Was dan rond half 8/8uur weer thuis en kon dan huiswerk en dergelijke maken.
Het weekend gebruikte ik dan om te werken.
Ik zou haar denk ik op de plek laten staan waar ze nu staat, en haar pas dichter bij huis zetten als je daar zelf op ingesteld bent. ( dus werk hebt gevonden waarmee je het kunt bekostigen).
Informeren naar alle mogelijkheden kan natuurlijk altijd.
60 kilometer? Dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk eigenlijk... Dan ben je 6 uur onderweg op je fiets. Kun je mij niet wijsmaken. Ik denk dat je je vergist?