Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lynn_Nikita schreef:400 per jaar is echt spotgoedkoop henk, dat betaal ik hier nog niet eens
ik lees net dat het echt per maand is
zonder voer? en mest ophalen en onderhoud, wie doet dat?
en heb je dan stallen, zo ja hoeveel??

fuego3 schreef:400 per maand terwijl je nu heel wat accommodaties tot je beschikking hebt ? nee zou ik lekker blijven staan waar ik stond , nou zit ik in een hele goedkope regio , maar dat betaalde mijn ouders vroeger per jaar , dan hadden we wel geen poot om op te staan en we wisten dat er ooit op gebouwd zou worden , maar t verschil is wel heul erg groot.
henk_z schreef:fuego3 schreef:400 per maand terwijl je nu heel wat accommodaties tot je beschikking hebt ? nee zou ik lekker blijven staan waar ik stond , nou zit ik in een hele goedkope regio , maar dat betaalde mijn ouders vroeger per jaar , dan hadden we wel geen poot om op te staan en we wisten dat er ooit op gebouwd zou worden , maar t verschil is wel heul erg groot.
Dat bedoel ik, ik kan mij niet voorstellen dat de officele pacht prijs in het `t gooi zo hoog is
alleen ligt het hier gewoon hoor.
Jespri schreef:Was ook niet aanvalend bedoeld op jou hoor
was veder ook niet aanvallend bedoeld ofzo hoor! Baal er soms best van dat het zo verschild hoor
Lunalen schreef:Wat ik niet zo goed snap is dat je nu op de toch wel bijzonder goed uitgeruste stal 250 euro betaald en je dan afvraagt of je zou verhuizen naar een stukje weiland waar niets inbegrepen is voor 400 euro per maand.
Lijkt me heel wat mogelijkheden opgeven en bijna dubbel zoveel betalen.
Waarom zou je dit ook maar overwegen vraag ik me dan af ?
Of begrijp ik het helemaal verkeerd ??