irmalouise schreef:Ik heb de foto ook nog gezien, maar daar zie zeker geen verwaarloosd paard.
Alleen maar een leuke belg.
Was ook maar een klein fotootje.
En je zag ook verder niet veel van de omgeving.
Dus denk niet dat het zo'n probleem was als deze erop was blijven staan.
En vind dat ze haar topic verder netjes houd.
Alleen maar voor het belang van het paard, vraagt ze hier of mensen handige tips heeft, voor hoe ze het kan verbeteren.
Gelukkig is ze heel begaan met haar verzorgpaard.
Ts heb je nog met de andere verzorgster gepraat.
Wel raar trouwens dat hij je dan wel weer opbelt als je niet komt.
Of is dit omdat hij dan bang is om het toch zelf te moeten doen.
Kun je niet iets maken voor de stal, een soort drempeltje ofzo, zodat het water dan niet meer zijn stal in kan lopen.
Of de stalvloer verhogen, door een laag beton te storten??
Iig iets dat het water niet meer naar binnen kan lopen.
Want ja als ik nu aan zijn stalletje en de regen denk die vandaag gevallen is? Poeh dan zou het wel een waterballet zijn nu.
En aangezien het deze week niet erg mooi word?
Misschien even een paar dagen dag en nacht buiten en stal, goed schoonmaken, drogen, beton storten, drogen en dan paardje er weerin.
Wat voor bedding heb je er nu in eigenlijk.
En Cavalie meerdere keren uitmesten is denk ik niet echt een optie, denk dat ts ook nog naar school moet, aangezien ze pas 13 is. En daarbij als stal telkens zeiknat word als het geregend heeft, omdat alles de stal inloopt, is dit echt onbegonnen werk.
Misschien een berg zand of zandzakken er voor, tijdelijk tot er een veel betere oplossing komt.
Als de stal maar droog blijft dat scheeld een hoop ellende voor zijn hoeven.
Wel ff het zand eruit halen dan ook als hij erdoor is gelopen en op stal staat.
nouja bedding
zwart stro door de mest nu en dat water
,
drempel is een goed idee ik ga het inderdaad voorstellen !
Cavalia schreef:das wel erg sneu voor je paardje ja..
idd, dit kan neit van 1 dag komen.
maar je kunt er zelf iets aan doen? stal vaker uitmesten? en eigenaar gaan voor een mideltje tegen mok enzo.
dit kan niet langer.
die medicijnen hebben we ook gegeven etc. maar blijkbaar is het weer terug en heeft er nog niets aan gedaan deze keer .
hij heeft ook bijna nooit stro
Laatst bijgewerkt door Revanches op 02-09-10 07:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 2 berichten samengevoegd tot 1.