wat is een penny meisje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:50

Lenn"]
[quote="machie schreef:
in mijn ogen zijn pennymeisjes, meisjes die alles zielig vinden.

BV, als mijn paard ene tik krijgt omdat ie niet luistert, je gelijk de reactie krijgt, van ohhhh wat zielig.

Nou ik vind er helemaal niks mis mee dat ze alles zielig vinden, die bekijken het tenminste zo van: het paard doet niks verkeerd. dat is beter dan: de mens doet niks verkeerd. Kvind dat die hun hart tenminste vaak op de goede plaats hebben zitten, kunnen niet alle anti-penny mensen zeggen.
En als ze op die manier een keer onder de voeten worden gelopen door een paard die daar misbruik van maakt, leren ze vanzelf wel dat je soms toch wel streng moet zijn.
[/quote]

daar heb je wel een punt te pakken. Maar ik wil juist niet dat mijn paard ook maar de neiging heeft tot het omver lopen van mensen. en vind het zelf heel erg storend dat van die grietjes van 11/12 jaar zich bemoeien met hoe ik mn paard opvoedt.... Snappie?

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:55

jep, het hart op de goede plaats, maar het verstand moet soms ook primeren.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:05

machie"]
[quote="Lenn"][quote="machie schreef:
in mijn ogen zijn pennymeisjes, meisjes die alles zielig vinden.

BV, als mijn paard ene tik krijgt omdat ie niet luistert, je gelijk de reactie krijgt, van ohhhh wat zielig.

Nou ik vind er helemaal niks mis mee dat ze alles zielig vinden, die bekijken het tenminste zo van: het paard doet niks verkeerd. dat is beter dan: de mens doet niks verkeerd. Kvind dat die hun hart tenminste vaak op de goede plaats hebben zitten, kunnen niet alle anti-penny mensen zeggen.
En als ze op die manier een keer onder de voeten worden gelopen door een paard die daar misbruik van maakt, leren ze vanzelf wel dat je soms toch wel streng moet zijn.
[/quote]

daar heb je wel een punt te pakken. Maar ik wil juist niet dat mijn paard ook maar de neiging heeft tot het omver lopen van mensen. en vind het zelf heel erg storend dat van die grietjes van 11/12 jaar zich bemoeien met hoe ik mn paard opvoedt.... Snappie?
[/quote]

haha ja dan laat je paard die grietjes wel omlopen, dan zullen ze zich ook niet meer bemoeien Haha!
Nee ik bedoelde niet letterlijk omlopen maar figuurlijk, letterlijk mag een paard idd niet doen, dat vind ik toch zó onbeschoft, doet paard van mn zus ook altijd, dan duw ik 'm toch meteen 3 passen terug en ga voor zn borst staan. Het gore lef haha nee dat is gewoon lompheid, maarja hou ik niet van

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 09:07

Nou ik ben het met jullie eens hoor verder en ik herken het helemaal terug!!!!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:54

Gewoon meisjes die denken dat ze de wildste hengst kunnen berijden, enzo Tong uitsteken
En ook als je ze zegt een tikje met de zweep te geven dat ze boos worden, want dat is 'zielig' ! Of die met sporen rijden 'dierenmishandeling' vinden. ze verwennen hun pony's te veel, en daardoor luisteren ze niet, en ze zijn ook niet streng, wantja, ze vinden alles zielig
Zo zie ik een Pennymeisje Pling

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 00:29

Mientjeuh schreef:
Gewoon meisjes die denken dat ze de wildste hengst kunnen berijden, enzo Tong uitsteken

dat bedoel ik nu met de rest vd pennypraat komt van ruiters met gevoel. die kunnen dat dan ook.
er in het verst gevorderde stadium willen ze dat al niet meer. chapeau!

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 00:45

Zo als ik een penny meisje zie..

Dat zijn meisjes die alles door een roze (paarden) bril zien en beleven..
Veel naar black beauty hebben gekeken en the black stallion en alle adere paarden film hebben gezien, de penny strips lezen, dromen over een leven met een gehoorzaam paard wat alles kan, en met hun paard alle wedstrijden gaan winnen en een ster worden..
En band krijgen met hun paard alsof ze elkaars gedachten kunnen lezen.
Meisjes die roze bandages omdoen en een roze rijbroek hebben. en een roze dekje..
Meisjes die met hun paard bliksem en of furry de spannendste avonturen beleven.
meisjes die dromen een penny strip held te zijn.
Die hun kamer vol met paarden poster hebben hangen en een paarden dek bed en een paarden agenda hebben en een paarden ketting dragen en soms ook nog oorbelletjes..(ring)..

Meisjes die ookal gaan ze niet paardrijden of hebben ze geen paard toch rijkleding dragen en op een manege rond hangen, en een verzorg paardje zoeken..
En of helpen op stal..

enzo

monique

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 00:53

haal nu van al die dingen de helft eruit, wat je ook terugvindt bij volwassenen. het elkaars gedachten lezen translated to elkaar aanvoelen. wat is mis met op een serieuze manier een paard zoeken die je kan verzorgen en berijden? veel mensen hebben ook mappen met paarden op, het is maar wat je wilt.
een leven met een gehoorzaam paard, wilt niet iedereen dat? wil niet iedereen wedstrijden winnen? kijk maar eens in het topic 'wat is jouw grootste drooom ivm rijden?' vele noemen een bep. wedstrijd, andere noemen een lang en gelukkig leven. penny?
avonturen beleven is toch fijn met je paard? ipv steeds rondjes in de bak te draaien. geloof me black beauty is nooit over een ravijn gesprongen, dat soort fantasie vind je niet.
en hun idyllische dromen over nooit een paard slaan... als zij wisten hoe het er in een kudde aan toe ging, zouden ze ook bijdraaien. en dan nog is het niet slecht dat je ervan uitgaat dat elke fout bij de ruiter ligt. en zo het paard zelden moet straffen.
ik zie geen penny meisjes rijden met roze dekjes, echt niet. wanneer ze hun paard krijgen worden ze vaak verwaand. dat is het jammere eraan. ze verliezen hun sprookjesgedachten. omdat ze enkel luisteren naar volwassenen die het denken beter te weten.
de penny is voor hen erg leerrijk, soms. mijn zus leest de 'girlz' en ik weet niet hoe ze dat kán, ik kots ervan, truttige blaadjes, maar dat is toch ook fijn voor haar?

nope, believe me, PENNY rules!! Knipoog
ok, hun ideen dan. volwassen uitgewerkt en niet zo overdreven. ze menen het meestal niet slecht

quincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 12:46

Kais schreef:
Ik ben geen Penny-meisje hoor *check m'n profiel* Haha!

Das een goeie Haha!

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 15:10

Ik had de meeste informatie ook van mezelf wahhhhhhhhhhhhhhhhahah

Ik had vroeger dus een paarden agenda, terwijlandere het van de doly dots of zo hadden of van toppop of zo iets..

ik heb alle fims gezien

wedstrijden winnen hoeft voo rmij niet meer

een band met mijn paard is wel gewenst

roze bandages draag ik niet maar pruts wel graag aan de horsies.

die in ons hart zijn we allemaal een beetje penny

en ow ja mijn zolder ligt vol met penny's die ik jaren lang heb gespaart.

een penny meisje is toch eigenlijk ook niet zo negatief of wel??

Monique

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 15:14

in mijn ogen zijn pennymeisjes medien die allllleeeeessss zielig vinden... trouwens, IK BEN WEL LID VAN DE PENNY OKE!!!! ( ben ik nu ook pennymeisje Boos! )

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 18:21

tinkernikky schreef:

probeer ik al de hele tijd uit te leggen Clown

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 00:43

ponyzotje"]
[quote="tinkernikky schreef:

probeer ik al de hele tijd uit te leggen Clown
[/quote]

Gelukkig anders zou ik me nog gaan schamen.....

wahhhhhhhhhhhhhhhhhahahhhahahaha

Monique

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 10:13

tinkernikky schreef:

Ik had vroeger dus een paarden agenda, terwijlandere het van de doly dots of zo hadden of van toppop of zo iets..

ik heb alle fims gezien

Monique

ik ben lid van de penny ben ik nu ook penny?????

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:01

Natasja91"]
[quote="tinkernikky schreef:

ik heb alle fims gezien

Monique

ik ben lid van de penny ben ik nu ook penny?????
[/quote]

Geen Idee, hoe zit je haar??????
ene welke kleur rijbroek heb je??
Heb je wel paarden sokken????????

Monique

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 23:07

alles wat hierboven staat Haha! haha
klopt echt precies

de meisjes die (denk aan bianca uit de boekjes) alles kunnen, weten, mogen enz.
Vooral de ontembare jonge oningereden hengsten zijn populair Haha! die kunnen ze zo alles laten doen.

wil je echte pennymeisjes, ga kijken op marktplaats bij ik zoek een verzorgpony , sommige advertenties zijn zo lachwekkend dat je onder je stoel kruipt van het lachen Haha!, sorry trouwens voor de mensen die daar wel een serieuze advertentie tussen hebben staan.

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:10

Waterkippie schreef:
ja zo een type als bianca in die bianca boekjes!! alle wilde paarden braaf kunnen rijden haha

Bianca boekjes is niks mis meej sommige mensen kunnen gewoon goed met paarden omgaan

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:12

Beetje oud topic hè Knipoog

Maar je kan mijn profiel ook bekijken, krijg je een goed beeld wat een penny-meisje is Schijnheilig Haha!

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:42

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:09

Ik denk dat na anderhalf jaar wel redelijk duidelijk is wat er met een pennymeisje bedoeld wordt.