Maar dit zijn artikelen die ik niet even snel opberg, hahahaa!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Judith_ schreef:Wij hebben op een aantal punten een afscheiding die ook helemaal weg moet kunnen. Dit is alleen op steen en daardoor kunnen er geen prikpaaltjes in. De stalhouder heeft een stuk of vier emmertjes van ongeveer 7 liter. Hier zit cement in en daar in een prikpaaltje. Hierdoor staan ze toch stevig, maar kun je ze zo op tillen en alles aan de kant zetten. (lijkt bij ons zwaarder dan dat het is)
Drie lagen breed lint er doorheen en de paarden hebben er ontzag voor. In theorie zouden ze natuurlijk zo om duwen, maar zelfs mijn graag uitbrekende shetlander heeft dat niet door.

pmarena schreef:Ik denk dat ik in dit geval toch had gekozen voor het uitrolbare lint , wel zo makkelijk
Of anders inderdaad gewoon een paar banen breed schriklint of ander breed band , met aan beide kanten een poortgreep , en dat dan even ophangen tussen een vast oogje aan beide uiteindes van het pad. Die oogjes kunnen eigenlijk geen schade aanrichten , en die dingen haak je er in en haal je zo weer weg , zet je idd. dan in een emmertje achter de schuurdeur ofzo
wuswa schreef:Dit kwam ik ook nog tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=703XAfGF0Q4
Zal wel vreselijk duur zijn en ik vraag me af hoelang het meegaat. Beetje TE voor jouw probleem want je hoeft maar 9 meter en dit is geloof ik voor 100 meter! Als ik geld teveel zou hebben zou ik er 1-tje aanschaffen......
Een gouden tip dus je krijgt van mij een koelkast!

Dus dan moeten die emmertjes van speciaal plastic zijn???

) Het zijn inderdaad gewoon de witte paaltjes van 1,20, ze zitten wel voor altijd vast in het emmertje.

Ebay is echt doodsimpel 
:
Maargoed , dat is natuurlijk niet aan de orde als je een knalkleurtje wilt.