imker"]
[quote="Kyralovertje schreef:200-250 euro, ik zal er iig niet meer voor geven. Btw, woon jij aan de kust of echt in het land?
Ik woon in het midden van het land, maar ben zeker bereid om deze merrie medisch helemaal in orde te maken, incl. Boettdeken en medicamenten tegen de exczeem.
Met voldoende schaduw, medicamenten en TLC moet het mijns inziens zeker goedkomen.
Zelf zat ik ook te denken aan een prijs tussen de €150,- en €200,-.
[/quote]
Toch helpen vaak de middeltjes niet altijd.. er is nog steeds geen middel gevonden dat daadwerkelijk tegen het zomereczeem is. Vraag je ook eens af, doe je de pony er wel plezier mee door hem de hele dag zo'n deken op te doen? Voor hetzelde geldt komen er vliegen onder te zitten.. die gaan vaak niet uitzichzelf weg. Ohja, niet alle deken zijn geschikt voor zomereczeem, de mugjes waardoor de pony jeuk krijgt zijn zo klein, dat ze vaak nog door de kleinste gaatje komen (ok, er zijn wel dekens die zo gemaakt zijn dat er niks doorheen kan, maar dan nog is het niet 100% veilig). Is het niet gewoon beter om de pony naar een kuststreek te verkopen?
Zelfs de pony van mijn zus heeft last van zijn zomereczeem (en neem maar van mij aan dat die pony helemaal ingesmeerd wordt om het tegen te gaan) en wij wonen al vrij dicht bij de kust.. laat staan in het land.
En nog iets, al die middeltjes zijn niet gratis, zo'n pony kost kwa middeltjes al een vermogen, al helemaal in de zomer.
Maar als je de pony toch komt, dan wend ik je er iig veel plezier ermee, ik hoop dat het allemaal goed gaat.