Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
De ergonomische grip is wel echt heel handig en ze zijn makkelijk schoon te maken! Milord schreef:Hoe lang doen jullie dan met de staart en manenborstel? Ik heb de mijne nu pas 2 jaar en de helft van de pinnentjes is al afgebroken, alle andere pinnetjes staan scheef, de knoppies op het uiteinde van de pinnetjes zijn er al heel lang af.... En nee ik trek er niet hard aan, begin netjes onderaanmet een slag erin. Toch komt er bij mij elke keer een hoop haar uit. Zoveel zelfs dat ik weer meerendeel op handmatig pluizen ben overgegaan.
Ik ben er dus niet zo heel blij mee. Hiervoor had ik een ovalen borstel met metalen pinnen in zo'n kussen en die is wel 6 jaar meegegaan. Had toen ook bijna nooit last van haren uitrekken.... Helaas verkopen ze dat niet meer.
Ik had -voor deze- dus ook zo eentje, die heb ik na een goede 6 MAANDEN kunnen wegsmijten. Het kussen loste helemaal van de achterkant van de borstel! Mijn wannabe is uit 1 stuk vervaardigd, vandaar dat ik hem heb gekocht, hoop er langer met te doen dan de vorige! Krista schreef:Ik vind de ergonomische grip van de Oster en namaak-Osters echt tien keer niets. Hopeloos, ik snap echt niet dat zoveel mensen er blij mee zijn.
. Ik krijg er kramp van in mijn handen. Aan de borstels begin ik nu te wennen..