Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunrise19 schreef:Ik vind het echt afschuwelijk!
En idd het lijkt net of ze zomer exceem hebben.
Ik zou het niet doen als ik jou was, kan je beter proberen de manen te vlechten en hopen dat dat stuk eruit sneller mee gaat groeien.
Setteli schreef:Sunrise19 schreef:Ik vind het echt afschuwelijk!
En idd het lijkt net of ze zomer exceem hebben.
Ik zou het niet doen als ik jou was, kan je beter proberen de manen te vlechten en hopen dat dat stuk eruit sneller mee gaat groeien.
En hier ben ik het helemaal mee eens. Bij een fjord hoort dit, maar zeker niet bij de kwpn-er of een tinker.
Als je de manen kort trekt tot handbreedte vind ik dit veel stoerder staan en maakt de hals ook wat dikker.
elkee schreef:Hoezo ecsemerig als ik vragen mag? Dat hoor ik wel eens vaker namelijk. De manen groeien bij Moon redelijk hard, ze heeft ongeveer 20 cm geen manen meer, dat staat omhoog omdat ze wel eens deed schuren vroeger. Dat groeit bijna niet.. dat ziet er niet uit
elkee schreef:Ik denk toch wel dat daar heel veel meningsverschillen over zijn, dat houd je altijd. Toen ik nog op een pensionstalling stond, stond er een enorm groot bont paard, rond de 1,80 of groter. Die was van een engelse vrouw. Zij schoor ook altijd de manen af, zag er erg stoer uit.
Solleke_Noah schreef:Adoptiepaard van de vzw (http://www.horsetopia.be):
Ik vind het echt wel stoer en 'iets hebben'. Je kan het altijd proberen he, bevalt het niet, kan je de manen terug laten groeien.