Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Richtje schreef:Ik ga voor foto 3
1 en 2 staat helaas een ander paard (en hand) op, dat is zonde. Bij de vierde foto wordt het beeld verpest door de palen en het schriklint. Als je nou wat dichterbij woonde, zou ik een keer foto's komen maken, maar hillegom wordt wel erg ver weg...
Ik kom er wel vaak langs als ik naar mijn opa en oma ga, maar dan gaat Kyra niet mee (was het maar zo.. *zucht*).

Destinietje schreef:Ik wil niet banketstaaflig overkomen, maar ik vind ze geen van allen echt mooi... OP die eerste 2 staat haar lijf er raar op, idd gekreukt, en haar hoofd lijkt lang (puur door dat halster hoor!)
De 3e vind ik ook niet zo, want daar lijkt ze een heel dun nekje te hebben. De 4e vind ik heel normaal, niets om uit te vergroten. IK zou het advies van visje opvolgen (btw een heel mooie foto) ik denk dat je daar meer aan hebt! En mss ipv een halster een mooi hoofdstelletje omdoen? Succes ermee, en ik ben benieuwd naar het resultaat!
Was het maar mijn paardje... dan had ik vast heel andere foto's gehad (zoiezo zonder drukplekken
)
) zal het resultaat ook niet zo denderend zijn