4 foto's, welke uitvergroten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Welke foto zal ik uitvergroten?

Foto 1
9 (9%)
Foto 2
34 (35%)
Foto 3
43 (44%)
Foto 4
11 (11%)

Totaal aantal stemmen: 97

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 19:20

Ok, maar even voor de mensen die zeggen datik nieuwe foto's moet maken: Dat kan dus niet want heb geen digi of ander fototoestel. Dat gaat helaas dus niet, en kan hem ook niet meer lenen ofzo.

Nog iets, is foto 3 niet te donken om te laten uitvergroten? En als ik dat wil doen, kan dat dan wel want hij is al bijgeknipt en het is een digitale foto. Iemand ervaring hiermee?

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:47

foto 3!! Ze zijn allemaal heel erg mooi hoor!! Leuke pony is het trouwens!!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 19:49

Handig, denk ik, ik maak een poll om erachter re komen way jullie vinden staat het gelijk tussen foto 2 en foto 3 Haha!

Kyra is trouwens een paard Knipoog Tong uitsteken

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:01

Ik ga voor foto 3
1 en 2 staat helaas een ander paard (en hand) op, dat is zonde. Bij de vierde foto wordt het beeld verpest door de palen en het schriklint. Als je nou wat dichterbij woonde, zou ik een keer foto's komen maken, maar hillegom wordt wel erg ver weg...

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 22:26

Richtje schreef:
Ik ga voor foto 3
1 en 2 staat helaas een ander paard (en hand) op, dat is zonde. Bij de vierde foto wordt het beeld verpest door de palen en het schriklint. Als je nou wat dichterbij woonde, zou ik een keer foto's komen maken, maar hillegom wordt wel erg ver weg...

Amersfoort is idd best een eindje weg Haha! Ik kom er wel vaak langs als ik naar mijn opa en oma ga, maar dan gaat Kyra niet mee (was het maar zo.. *zucht*).

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:57

Ik wil niet banketstaaf overkomen, maar ik vind ze geen van allen echt mooi... OP die eerste 2 staat haar lijf er raar op, idd gekreukt, en haar hoofd lijkt lang (puur door dat halster hoor!)
De 3e vind ik ook niet zo, want daar lijkt ze een heel dun nekje te hebben. De 4e vind ik heel normaal, niets om uit te vergroten. IK zou het advies van visje opvolgen (btw een heel mooie foto) ik denk dat je daar meer aan hebt! En mss ipv een halster een mooi hoofdstelletje omdoen? Succes ermee, en ik ben benieuwd naar het resultaat!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 23:11

Destinietje schreef:
Ik wil niet banketstaaflig overkomen, maar ik vind ze geen van allen echt mooi... OP die eerste 2 staat haar lijf er raar op, idd gekreukt, en haar hoofd lijkt lang (puur door dat halster hoor!)
De 3e vind ik ook niet zo, want daar lijkt ze een heel dun nekje te hebben. De 4e vind ik heel normaal, niets om uit te vergroten. IK zou het advies van visje opvolgen (btw een heel mooie foto) ik denk dat je daar meer aan hebt! En mss ipv een halster een mooi hoofdstelletje omdoen? Succes ermee, en ik ben benieuwd naar het resultaat!

Tja.. lat het nou mijn paard niet zijn dus ik mag niet zomaar dingen met haar doen. Deze foto's zijn trouwens in de paddock gemaakt net toen ik haar eruit wilde halen, vandaar het halster. Ze zijn eigenlijk puur onverwacht genomen.
Een hoofdstel indoen is misschien wel een idee, maar de heeft een doodnormaal hoofdstel met lage neusriem dus dat ziet er ook niet zo bijzonder uit. Verdrietig Was het maar mijn paardje... dan had ik vast heel andere foto's gehad (zoiezo zonder drukplekken Boos! )

Maar toch bedankt voor de tips, ik zal even kijken of er mensen in de buurt zijn met een digi.. maar ik vrees van niet. Als ik er wel een kan vinden dan zal ik zeker nog foto's maken, maar aangezien ik helemaal geen mooie foto's kan maken (puur omdat ik nooit foto's maak Lips are sealed ) zal het resultaat ook niet zo denderend zijn Haha!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 22:38

Foto 3 is op kop.. nog meer mensen??