Verder stro en hooi etc. kunnen voor een klein prijsje bij de verhuurder krijgen dus zeg voor 2 grote pony's zijn we voor dat 60 euro kwijt is 30 per pony. Dan nog krachtvoer is ongeveer 15 euro per keer = 1 maand ongeveer - ze krijgen niet zo veel- Dus uitgerekent zit ik qua voer & weide op 68 euro per maand
En dan nog 3/4 x per jaar ontwormen en 1 x per jaar enten is nou zeg 100 per jaar erbij ? & de mestafvoer is ook zeer goedkoop hier, want der zitten in de omgeving veel boeren die het graag willen hebben heb ik al gemerkt 
En het land is in 2e gespitst, met schuilstal & zadelkamer en een groot betegelt stuk voor naar de wei waar ze dus ook kunnen staan. Verder is er ook een grasland die vermaakt is tot rijbak waar we gratis gebruik van kunnen maken, En een rijvereniging in de buurt die we voor een kleine vergoeding mogen gebruiken. Dus we komen per maand rond de 100 per persoon uit voor 1 pony, Daar vind je hier echt geen pensionstalling voor, de goedkoopste is een particulier voor 150 per maand, en dan moeten we ook alles zelf doen en komen ze veel minder lang buiten dus vind ik het weiland een beter optie!
Maargoed het is natuurlijk niet in elke regio hetzelfde