Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

het hooi is gewoon goed.. !!!! zitten geen verkeerde dingen in en ook geen dode dieren.. het hooi en stro is van dezelfde lading als voor ze dit ineens ging doen...
daar hoef ik geen advies over want andere mogenlijkheid is er niet.. de eventuele andere optie zou een shet erbij zetten in de wei. dan staat ze neit alleen maar betwijfel of het invloed heeft op het stal gedrag..
Eerst dan maar eens bloed laten trekken om te kijken of er uberhaupt tekorten zijn.
dus nogmaals ze krijgt niet teweinig hooi.. 

Je hebt enkel prikpaaltjes nodig, wat jerrycans of sproeisysteem voor wat bewatering en geduld
kim_bjorn schreef:Als het tussen de oren zit, is het paard niet tevreden en zul je dus kritisch naar de wijze moeten kijken hoe je paard gestald staat, voeding, wat ze doet aan beweging e.d. Toch?
XxLiEsJuHhxX schreef:waarom ze op stal staat heeft duidelijke redenen omdat ze op zand staat op de wei overdag en ik geen zandeter wil..trouwens er zijn genoeg paarden die nu nog dag en nacht binnen staan dus ze mag al blij zijn dat ze bij mij lekker overdag naar buite kan..
![]()
Amalarab: vind je reactie beetje nutteloos..![]()
andere stalbedekking is niet mogelijk. haar stal regent flink in en de bodem is er niet geschikt voor.. ze heeft al een aantal rubberen matten in de stal liggen dus daarom heeft ze ook aanzienlijk minder stro in de stal.. ze heeft ook een tijd op een andere stal gestaan daar stond ze ook op zaagsel dat beviel prima idd.. maar in deze stal niet mogenlijk helaas..![]()
ik had ook gehoord van graasmasker.. maar kunnen ze daar dan niet toch nog mee eten.. ??
en iets over eht stro spuiten.. ? wat voor dingen.. ? want ben bang dat ze dat eerste keren toch nog op eet en dan moet het natuurlijk niet schadelijk zijn..![]()
ik ben ook erg bang voor koliek daarom dat ik het hier plaats..