Bij ons blijven ze meestal buiten. Als het in de (houten) stal in zou slaan en we zijn niet thuis zijn ze allemaal dood. Klinkt heel hard, maar het lijkt mij fijner om zo pats-boem dood te gaan dan in je stal opgesloten levend te verbranden! Wel zetten we altijd het schrikdraad uit.
Joyce
Geplaatst: 04-07-03 20:00
Veerle blijft gewoon buiten. Ik denk altijd wel aan haar Maakt niet erg veel verschil of ze buiten of binnen staan imo. Ze kan er tegen, hard genoeg. En moet niet aan de gevolgen denken als de bliksem in stal in slaat..
sandra1977
Geplaatst: 04-07-03 20:03
SharirBobby"] [quote="sandra1977 schreef:
een enorme electriciteitskabel houder Hoe heet zo'n ding ook alweer?
hoogspanningsmast
wel een veilig idee he zo'n mast, hebben wij vlakbij ons huis [/quote]
Dank je wel, zo'n ding bedoel ik dus
ElizeVdS
Geplaatst: 04-07-03 20:45
Mijn paard staat dus op het moment 24/7 buiten, we zijn met zijn stal bezig dus hij zou niet eens binnen kunnen. En daarnaast kan ik ook niet bij elke zware bui naar stal om hem binnen te halen, maar ik denk dat ik het als ik het kon ook niet zou doen, hij is niet van suiker, nou heb ik wel het grote geluk dat het hier, dicht bij de rivier, veel minder lijkt te onweren dan verderop landinwaards
roylinde
Geplaatst: 05-07-03 09:36
tja mijn fjord staat eigenlijk dag en nacht buiten. Als ik echt 100% zeker weet dat het gaat onweren zet ik haar op stal.De pension eigenaar laat ze altijd buiten staan, op zich ook niet verkeert want ze kunnen bij een oude boederij gaan staan, en als de blixem in slaat dan raakt ie de boerderij eerder, dus gevaar lopen ze niet .Ze zijn er immers ook wel aan gewend. Ik denk dat ik haar wel binnen zou zeten als ze bij me thuis zou staan (nu is het 3km van huis) gewoon voor het gevoel.
KellyenXena
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 18:14
Ah wat laten er veel de paarden buiten staan joh..Ik voelde me al helemaal schuldig.haha...Ach, inderdaad,ze zijn niet van suiker en als het de stal inslaat zijn we nog verder van huis..