Hoeveel tijd nodig voor vlechten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:57

ik doe er meestal ongeveer 20 minuutjes over, ik vlecht meestal voorde wedstrijd als ik te vroeg moet starten dan de avond vant te voren.

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:12

Ik zorg gewoon dat ik er altijd genoeg tijd voor heb en dan doe ik ook lekker rustig aan. Ik vlecht ook met naald en draad sinds een tijdje dus dat duurt nu nog wat langer.
Ik denk dat ik wel een half uur bezig ben :)

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 09:07

Ik maak de vlechtjes de avond vantevoren (ongeveer een kwartiertje nodig) en de ochtend zelf zet ik ze vast (naald en draad), dat duurt dan nog een tiental minuutjes. Als ik dat de avond vantevoren doe schuurt hij ze uit. Wij moeten vaak om half 7 al vertrekken dus om dan nog helemaal te gaan vlechten, nee bedankt

gretoes

Re: Hoeveel tijd nodig voor vlechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 09:14

ik vlecht altijd op de dag zelf, ben met een kwartiertje klaar, mn paard heeft niet hele dikke manen dus maak weing knotte, dan zijn ze wat dikker, en dat vind ik mooier, en vlecht met elastiek, ook omdat de manen zo dun zijn, dan vind ik met touw niet zo mooi,
ik heb nog hoop dat er ineens wat manen gaan groeien, kan mn paardje ook eens mooie roosjes in zn manen.....

Zeelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:01

met alles derop en deraan 30 minuten.