Welke van de 2 stallen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 15:31

Geen van beide _O- _O-
Ik vind beide niet geschikt klinken.

Misschien kan je eens bokkers opzoeken hier op bokt en vragen waar hun gestald zijn. ;)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 19:11

frisjasje schreef:
Ik wil mijn paarden s'nachts op stal hebben.

Waarom :?

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 19:54

Arabesk schreef:
frisjasje schreef:
Ik wil mijn paarden s'nachts op stal hebben.

Waarom :?

Dat is iets wat ik mij op pagina 1 al afvroeg :+

Maar inderdaad, TS misschien is het handig je regio hier even te vermelden, of een advertentie op eenmaal andermaal te plaatsen. Krijg je vaak veel reacties op :j

Goldy

Re: Welke van de 2 stallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:14

ik kan me in denken dat je bv als mijn lease pony die super snel dik is en een pees blesure heeft liever savonds binnen zet zodat ze niet tonnetje rond word.

of als je langs een openbare weg ligt met de wei je ze ook liever binnen hebt zodat er geen gekke dingen gebeuren zoals hekken open zetten.

en er zijn paarden oa die van een vriendin die word 24/7 op de wei onuitstaanbaar die wil gewoon naar binnen snachts.

Elliinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:06

Wijs besluit dta je geen van beide hebt gekozen.
Ik vond de prijs al aardig veel en al helemaal van stal 2 (van maneges kan je dat meestal wel verwachten en bij de manege hier willen ze dan zelfs dat jou pony af en toe een lesje mee loopt :=)

Mijn pony's staan nu op een stal die op 3 kwartier fietsafstand van mijn huis vandaan is.
Maar dat heb ik er wel voor over en al helemaal als je bedenkt dat ik voor mijn grote shet maar €30 betaal. (+ dan nog €4,- voor af en toe en pakket zaagsel)
Dat is omdat hij nauwelijks iets verbruikt en een goed weidemaatje is voor de andere pony's.
Ze gaan bij mij 's avonds van het land en 's ochtends vroeg dr weer op.
De boer doet dit allemaal.
Voor mijn appaloosa zou ik zo gou even niet weten wat ik er voor betaal maar het is ook maar rond de 100 euro of iets.

Erg goedkoop dus. :j

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:18

waar kom je vandaan bij ons zijn de stallen echt net zo duur met alles er op en er aan 250 euro binnen bak buiten bak grote boxen wei paddocs stapmoolen dat is in nuland staat een advertentie op marktplaats ik zou voor 2 kiezen kun je altijd rijden is toch makkelijk als je haast hebt of zo

Kly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:26

Ik zal stal 2 kiezen. ik zit zelf ook op een pension stal is idiaal er is over dag bijna niemand in de bak en savonds niet meer dan 3 of 4. en tog staan er 50 paarden.