Wat voor ras is goed voor endurance?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:55

Gewoon veel over lezen, veel over vragen en idd eens een wedstrijd bezoeken (en ook daar dingen bekijken en vragen). Zo leer je het meeste. Lachen

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:00

Westernfreak schreef:
Bovendien denk ik niet dat het verstandig is om een paard aan te schaffen voor de sport die je wilt beoefenen, maar een paardje dat bij jou past.
Het belangrijkste is immers dat het klikt tussen jou en je paard.

Tuurlijk moet het klikken,
maar als je belangstelling uitgaat naar een bepaalde tak van sport is het natuurlijk logisch dat je een paard/pony zoekt welke die discipline goet afgaat.
Als je verder wil komen in het springen koop je geen Fries, ook al zijn er best tussen die een aardig sprongetje kunnen maken.

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 12:05

Sjuimpje"]
[quote="Westernfreak schreef:
Bovendien denk ik niet dat het verstandig is om een paard aan te schaffen voor de sport die je wilt beoefenen, maar een paardje dat bij jou past.
Het belangrijkste is immers dat het klikt tussen jou en je paard.

Tuurlijk moet het klikken,
maar als je belangstelling uitgaat naar een bepaalde tak van sport is het natuurlijk logisch dat je een paard/pony zoekt welke die discipline goet afgaat.
Als je verder wil komen in het springen koop je geen Fries, ook al zijn er best tussen die een aardig sprongetje kunnen maken.
[/quote]
Daarom vroeg ik het me dus af.
Dank u Sjuimpje

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:12

Trouwens,
die kleine Fries die ik te koop aanbied springt dus wel heel erg goed Haha!,
ze heeft hier al 1.20 gesprongen, uit stilstand.

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:58

Een Akal-Theke heeft idd. een grote coniditie! Ik vind het wel enge paardjes hoor Haha! maar ik denk wel dat elk ras geschrikt kan zijn! met de juiste training, kan elk paard/pony het wel! Knipoog