Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Royen schreef:Hoevaak wassen jullie die staarten dan?
En doen jullie dan ook de manen? Die heb ik nog nooit gedaan.
bumper schreef:Een pony die bij mijn bijrijd paard stond, had een bruin met witte staart, de ouder eigenaar wast altijs met cloor, maar dat moet je bijhouden
Fidele schreef:DaisyDarling schreef:Zilvershampoo heel goed uitspoelen.. anders word je paardje een beetje blauw..
En Betadine shampoo is bedoeld om te ontsmetten en laat een oranje gloed achter en is bovendien vrij prijzig
DaisyDarling schreef:Fidele schreef:En Betadine shampoo is bedoeld om te ontsmetten en laat een oranje gloed achter en is bovendien vrij prijzig
Indd, 1 keer daar de witte koot van een pony mee gewassen, toen was ie zwaar oranje wat er echt uit moest slijten..
Royen schreef:Hoevaak wassen jullie die staarten dan?
Fidele schreef:Royen schreef:Hoevaak wassen jullie die staarten dan?
De staarten wassen we soms wel iedere week, ivm met wedstrijden, ligt er natuurlijk aan hoe vies ze zijn. We wassen gewoon met goedkope mensen shampoo, daarna dat gladmaak spul van Leovet erin en je kunt ze heel makkelijk uitpluizen en nakammen met een gewone haar borstel. De manen doen we maar een paar keer per jaar, alleen bij mooi/warm weer, net als het lijf. De witte beentjes ook iedere week met gewone shampoo voor mensen.