witte staart wassen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElsB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:14

uniekhorse schreef:
Met biotex groen, succes gegarandeert. Even een emmer water maken en biotex er in, staart weken en goed uitspoelen.
Zo nodig nog een keer herhalen.

Dit werkt ook bij onze tinker Gijs en hij heeft meestal echt een heel smerige staart }:0 . M'n vriend heeft Gijs geleerd om stil te staan met een keukentrapje achter z'n kont :+ . Daar staat een emmer op met daarin een sopje van biotex groen. Tien minuutjes laten weken, goed uitspelen en:... witter dan wit! <3 :D

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:12

ik hed een schimmeltje gekocht en dat wan nog nooit gewassen ze was 6 jaar of zo.
heb toen alles geprobeert maar het werd nooit echt wit heb toeg gewoon witte wasmiddel van de plus er in gedaan en hij was in een keer wit
en had al echt vaak gewassen met honden shampoo voor witten honden maar de was middel werkte het beste

Fien1

Re: witte staart wassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 10:45

Het handigst is ook om het bij te houden.
Elke week even wassen met zilvershampoo, en hij blijft mooi wit.

Als je voor het rijden wast is ie na het rijden droog zonder dat je paard er last van heeft (in de winter bijvoorbeeld)

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:08

Met Zilvershampo :D

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:12

Zilvershampoo is idd super.. gebruik ik altijd voor mijn schimmel
toevallig gister de staart van mijn verzorgpaardje gewassen..
Zij is is ook een schimmel.. Op een of andere manier werkt bij haar de zilvershampoo niet..
Heb nu dus Betadine shampoo gebruik.. en WIT dat ze is ;)
Misschein beetje duuur maar je hebt wel waT ;)

Kly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:40

ik heb een witte merrie en ik heb al van alles geprobeert zilvershampoo, biotex, betadine en gewone shampoo zelfs die van zwitsal!! niks werkt. de staart van mijn merrie word nooit meer zoo wit als het was. helaas!