knotjes!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 14:06

Tjitsbloody schreef:
Dat is niet zo handig nee, haha. Ik maak meestal een borstel nat die ik dan over de pluk haal. Misschien als je het heel stiekem doet dat ze dan niet merkt dat er water op zit? :+

Ik doe het met een spons :+

Tip; het is niet mooi als de afstanden van de knotjes niet gelijk zijn, pak bijv. een trekkammetje en doe alle vlechtjes zo breed, zo doe ik het altijd en dan is bij mij dit het resultaat:
http://i27.tinypic.com/2jy05h.jpg

Hou er wel rekening mee dat dit de 1ste x is met naald en draad :o
Je kunt trouwens ook djel of haarlak in de manen doen voor het vlechten, dan komen er geen sprietjes ;)

willie10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 16:37

bumper schreef:
Tjitsbloody schreef:
Dat is niet zo handig nee, haha. Ik maak meestal een borstel nat die ik dan over de pluk haal. Misschien als je het heel stiekem doet dat ze dan niet merkt dat er water op zit? :+

Ik doe het met een spons :+

Tip; het is niet mooi als de afstanden van de knotjes niet gelijk zijn, pak bijv. een trekkammetje en doe alle vlechtjes zo breed, zo doe ik het altijd en dan is bij mij dit het resultaat:
http://i27.tinypic.com/2jy05h.jpg

Hou er wel rekening mee dat dit de 1ste x is met naald en draad :o
Je kunt trouwens ook djel of haarlak in de manen doen voor het vlechten, dan komen er geen sprietjes ;)

okee dat is wel handig van die afstanden!
Die knotjes van jou zijn echt moowjj Maar die van mij zullen dan wel wat groter zijn :P want die manen zijn echt dik! ;(

HorseDreamx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:41

Laat ze anders groeien! En dan kan je wel een hengsten vlecht maken. En anders uitdunnen.
Of gewoon dikke knotten