gevallen en kan er weer niet op !!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maroesje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:21

Probeer eerst het vetrouwen van je paard te winnen. Doe dit door middel van zogenaamde "join-ups" of begin met de basis van vrijheidsdressuur. Hierdoor krijg je een goede band met je paard en dus ook vertrouwen. Hierna zou je het nog een keer kunnen proberen en ik hoop voor je dat het dan beter gaat Lachen

shiana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 19:10

join ups gaan heel netjes hij loopt daarna ook braaf mee wijkt voor mij als ik hem alleen aankijk maar kan dan nog niet aan het zadel komen , band heb ik inmiddels wel met hem als ik er aan kom rijden met de auto reageert hij er al op en hij komt ook gelijk even bij me kijken , ( en ik geef hem geen snoepjes Knipoog )

Maar ik heb inmiddels weer wat geregeld , de man die hem ingereden heeft komt als het goed is aanstaande maandag , en dan gaat een vriendin van mij erop ( die heeft wat meer ervaring met rodeo acties )
en hij begeleidt haar dan zodat zij mij de volgende keer mee kan helpen en zij gaat hem ook eerst even rijden .
Het is waarschijnlijk gewoon zijn karakter en je moet dus vrij kort met hem zijn , ik ben nog eigenlijk te lief , dus moet ik maar leren wat minder lief te zijn en anders een ander paard nemen , maar dit is niet mijn eerste optie ik ga hem nu gewoon nog een kans geven . ( Dit is al de tiende keer dat ik dit zeg ofzo) en nu maar hard hopen dat het goed gaat .

shiana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 22:20