wie gaan op ponykamp?of geweest STEM maar mee

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wie gaat er op ponykamp of is geweest

nee ga niet en nooit geweest
11 (17%)
nee ga niet wel geweest
23 (36%)
ga wel nooit geweest
7 (11%)
ga wel en al geweest
22 (34%)

Totaal aantal stemmen: 63

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:15

stemming: ga niet, nooit geweest
ik ben wel 3x naar Collendoorn geweest maar dat is geen pony kamp! Ik ga met de herfstvakantie ook naar Collendoorn!!

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:49

stemming: ga wel en ben ook al eens geweest. ik ga nu voor mijn 3e keer op ponykamp. mijn eerste jaar ben ik naar de hoeven in elst geweest. daar was het niks aan!! alleen maar ruzie en niet leuk doen. je mocht niet naar huis bellen, bijna iedereen had hijmwee, je mocht niet van paard/pony ruilen, niet naar de paarden want die stonden een stuk verderop in een weiland, je moest jezelf buiten de 2 uur die je reed maar een beetje vermaken. mijn 2e keer was wel heel gaaf. dat was in soerendonk bij de boschhoeve. een kamp met voornamelijk friezen en haflingers. ook hadden ze daar andere paarden en ponys. daar reed je 1x per week een super lange buitenrit van 4,5 uur ofzo en mocht je zelf weten of je mee ging. mijn 3e keer word dit jaar. ik ga na sintjacobsparogie (ofzo) in friesland. dat is een soort instructiekamp met kwpn-ers en friezen. wie gaat er dit jaar nog meer naar sintjacopsparogie naar stal hermes van 3 tot 9 aug?? stuur me dan een mailtje of een pb'tje!!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:48

aangezien ik mijn eigen ponybende van 25 lieverdjes niet alleen wil laten....ga ik dus niet meer op ponykamp.
Vroeger wel altijd geweest....toen waren het er nog niet zoveel!!!
nu komen bokkers op een soort ponykamp bij mij......gezellig toch?!