halsklopjes?????????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 12:14

haha, ja dat kan natuurlijk ook, nog meer mensen die iets te zeggen hebben, want ik zie dat mn topic vaak gelezen is, maar niet ebantwoord, hihi

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 12:33

Ik klop, aai en kriebel en appie vind alles oke, zolang ik maar niet ga meppen op haar hals (zoals sommigen hun paard wel eens belonen, kei hard kloppen.) ze weet dat ze het goedh eeft gedaan als ik haar kriebel klop of aai. en als ik er dan ook vriendelijk bij praat weet ze helemaal dat ze goed haar best heeft gedaan en loopt met oortjes naar voren weer verder.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 12:38

Ik doe alles eigenlijk, klopjes, aaien, kriebelen op de schoft, soms een snoepje(die moeten tenslotte ook op Tong uitsteken ) en lekker praten tegen je paard.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 12:46

Ik klop nooit, mijn paarden vinden dat helemaal niet fijn (ikzelf hou trouwens ook niet van klopjes op mijn lijf Haha!), ze schrikken zich dood als iemand ze opeens "beklopt". Als beloning altijd even een aaitje.
Bij ons op stal staan er twee die keihard op hun paarden kloppen, je ziet aan die paarden dat ze het niks vinden, jammer dat de eigenaren het ook niet zien, die denken dat ze het goed doen.... je leerde het vroeger ook op de manege, de meeste mensen weten ook niet beter.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 13:04

ja, promptertje,
kan jij je ook zo ergeren aan die mensen, ikke wel,
was laatst met dola op een manege en zo'n paardje was braaf geweest, haha
die kerel begint dat paard op zijn nek te slaan,
en dola sloeg mij dus, en zei, braaf paard, ikee helemaal auauau, en ze keken ons heel kwaad aan, maar ze snapten het wel, hiih
stout.