Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LavaTwilight"]
dit vraag ik mij nou even af, waarom gaat iedereen met kimengijs mee als er niets in mee te gaan is omdát hij schoon water heeft 24 uur per dag
ik vroeg me gewoon af of er nog alternatieven waren waar ik nog niets van had gehoord..
leg ik dit nou zo slecht uit of ligt dit gewoon aan mij :/
[/quote]
nou omadat je dus in je vraag dit uitlegt
[quote="LavaTwilight"]
mijn verzorgpaardje die staat dus op een wei zonder wateraansluiting.. dus hij drinkt regenwater.. dit was redelijk tot nu toe, nu zit het in van die vieze tonnen (zat t al maja) is groen en er zitten volgens de andere verzorgster larven in *bah *
[/quote]
Met dit erbij dat dus betekend dat hij niet genoeg kan drinken.
[quote="LavaTwilight schreef:en hij is enorm aan t invallen dus doordat hij het water niet drinkt *vooral met dit weer* en ik geef hem gelijk..
LavaTwilight"]
Nou kijk, het volgende probleem..
mijn verzorgpaardje die staat dus op een wei zonder wateraansluiting.. dus hij drinkt regenwater.. dit was redelijk tot nu toe, nu zit het in van die vieze tonnen (zat t al maja) is groen en er zitten volgens de andere verzorgster larven in *bah*
en hij is enorm aan t invallen dus doordat hij het water niet drinkt *vooral met dit weer* en ik geef hem gelijk..
iemand ideeen?!we zijn echt absoluut ten einde raad....
[/quote]
...en dit schreef je daarna:
[quote="LavaTwilight schreef:..dit vraag ik mij nou even af, waarom gaat iedereen met kimengijs mee als er niets in mee te gaan is omdát hij schoon water heeft 24 uur per dag
): zet een paar jerry-cans in een kruiwagen, vul ze met water en breng ze naar de wei. (als je een beetje sterk bent, redt je het om 3 J-C in 1 x te karren, anders 2).