Laura schreef:Ik heb een fotoreportage gedaan met Iwaldo door meneer Arjan van Bruggen, en dat zijn héle mooie foto's geworden (staan heir ergens op botk) Voor zo''n 20 foto's, twee uitevergrotingen en de shoot zelf was ik zo'n 200 euro kwijt.
hahah kom zo een hoop bekende namen tegen.
Arjan van Bruggen is idd een goede fotograaf (niet te hard zeggen anders gaat me collega weer kwijlen).
Lenn als je een lijst wil met aangesloten fotograven moet je me even een pb sturen dan kan ik ervoor zorgen (Bipp/Dipp aangesloten).
Wil je de beste kwaliteit ga je toch voor Analoog en niet digitaal. Je wilt een foto waar je voor altijd wat aan hebt kies dan een goede ook al is de prijs wat hoger.
(doet fotovakschool) maakt echt goede foto's, dat is geen vergelijk meer.
.
Wil iemand belangeloos tegen kostprijs van foto's (kun je zelf uitrekenen; neem de kosten van film(s) + de goedkoopste afdrukprijs) en reiskosten (kun je ook uitrekenen, Ikke's woonplaats staat erbij) zijn tijd in jouw vage* project steken en dan is dit jouw reactie?
, maar wat kost het nou bij een gemiddelde goedkope fotosessie. Of moet ik er maar over ophouden