Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

De zenuwen slaan al toe en ik kan eigenlijk niet langer wachten, zou zo graag al spullen overbrengen
.. Ik hou jullie wel op de hoogte, zoals beloofd!Shanelle schreef:Enamorado, als ik jouw verhaal lees denk ik alleen maar: hopelijk is het ons ook gegunt. Wat fijn dat het zo goed gaat! Het is al een poos geleden dat je je vraag hebt gesteld dus die is waarschijnlijk niet langer van toepassing? Hoe is het nog gegaan met de andere paarden?
Wat mezelf betreft: ik heb vorige week mijn stal opgezegd en normaal gezien verhuizen we in het weekend van eind deze maandDe zenuwen slaan al toe en ik kan eigenlijk niet langer wachten, zou zo graag al spullen overbrengen
.. Ik hou jullie wel op de hoogte, zoals beloofd!
Nu is er nog 1 klein dingetje, ze zijn de nieuwe stallen daar nog volop aan het bouwen en het lijkt erop dat die waarschijnlijk nog niet helemaal klaar zullen zijn tegen dat wij verhuizen. Er is echter wel nog 1 andere stal vrij in een andere gang, en die zou ik dan nemen totdat de nieuwe gang stallen klaar is. Zou dit vervelend zijn voor mijn paard, of maakt het niet uit, zolang de locatie maar dezelfde is?
daar had ik zelf ook al eens aan gedacht, ben alleen bang dat ik hem daar zo'n beetje mee drogeer dan
maar het gaat echt goed en hij is heel kalm. Joepie!