Mijn paard is geschoren en de beschermers gaan nou op zijn been schuren. Hij heeft nu dus al 2 bloedende schuurplekken

Word dus weer een paard weken bandages omdoen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

CielitoLindo schreef:Ik heb NEW lightweight eventing peerbeschermers. Zijn inderdaad lichtgewicht en nemen geen water op waardoor het geen natte klossen aan de benen worden als het nat is. Maar....
Mijn paard is geschoren en de beschermers gaan nou op zijn been schuren. Hij heeft nu dus al 2 bloedende schuurplekken
Word dus weer een paard weken bandages omdoen.
flair schreef:Niet VAN of door de peesbeschermer, maar MET de peesbeschermer om. Zo optimaal werken die dingen dus ook weer niet.

Passionato schreef:Linkse en rechtse van Br?? van eskadron ook hoor! Bovendien hebben ze ook een dubbele sluiting.. Er zit weinig onderscheid tussen de gewone van eskadron en de Br, maar nu ga ik toch voor de flexisoft, puur voor de peesblessures.
Passionato schreef:Ik ben het helemaal met je eens Margreet, die beschermers helpen echt niet tegen een peesblessure, in 90% van de gevallen komt dit door overbelasting...