Wat vinden jullie hiervan??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sofieenuniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 13:58

Napie schreef:
Hij heeft het poedertje in de hals gespoten? Wat bedoel je, geinjecteerd? Had hij naalden ter beschikking dan? Ben je naar de dierenarts geweest ermee want dat lijkt me niet gezonden (ontsteken, all. reaktie enz)
de staleigenaar is verantwoordelijk voor zijn personeel. Ga daar heen met dit verhaal en niet hier

Welnee, hij heeft het poedertje niet in de hals gespoten, moest dit het geval zijn dan zou ik heus wel naar een DA stappen hoor! Ik moest dagelijks 10ml vloeistof toedienen en dat moest ik uit zo'n flesje trekken en over de voeding sprenkelen, toen ik dat uitlegde aan de stalknecht stelde hij voor om dit rechtstreeks in de hals in te spuiten. En ik ga met mijn verhaal heen waar ik dat wil, vrije meningsuiting heet dat + ondertussen ben ik al lang naar de eigenaar gestapt, zie hierboven! Ik wou gewoon mensen hun ervaringen/meningen hier eens over weten om zeker te zijn dat ik niet overdrijf in mijn gedachten hierover.
Laatst bijgewerkt door sofieenuniek op 07-06-10 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Marchador

Re: Wat vinden jullie hiervan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:02

Ik vind dat je niet overdrijft en zou toch weer met de staleigenaar gaan praten desnoods met andere huurders die er net zo tegen aan kijken als dat jij doet.

Wiskee

Re: Wat vinden jullie hiervan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:53

Als ik jou was zou ik ook idd eens deftig gaan praten met de staleigenaar, samen met andere huurders zodat jullie sterker staan. Jullie betalen uiteraard voor de stal en voor de service daarrond. Als dit niet loopt zoals het moet lopen, zul je toch eens moeten optreden en in het ergste geval, uitkijken naar een anderen stal.

'k begrijp je volledig dat je doet voor hem als hij je iets vraagt uit angst voor je paard. 'k Zou er niet met kunnen leven. En vaak heel onrustig en bezorgd zijn!