en als ik moet kan ik gewoon naar een normale wc bij de binnenbak.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en als ik moet kan ik gewoon naar een normale wc bij de binnenbak.
Jeroennn schreef:Overigens; heb ooit een verhaal gelezen dat een ruiter had geplast in de stal van zijn paard. Hij slikte destijds medicijnen voor zijn rug.
Paard at het stro op en tijdens de doping controle bleek hij te zijn gediskwalifiseerd!
Of dit helemaal waar is, weet ik btw niet..
Hij had Aleve ofzoiets geslikt idd maar niet echt medicijnen ofzo
ik heb de luxe dat paardjes aan huis staan. loop dus gewoon even naar binnen Jeroennn schreef:Overigens; heb ooit een verhaal gelezen dat een ruiter had geplast in de stal van zijn paard. Hij slikte destijds medicijnen voor zijn rug.
Paard at het stro op en tijdens de doping controle bleek hij te zijn gediskwalifiseerd!
Is wel zo.
Mies schreef:Jeroennn schreef:Overigens; heb ooit een verhaal gelezen dat een ruiter had geplast in de stal van zijn paard. Hij slikte destijds medicijnen voor zijn rug.
Ja dat had ik ook gelezen! Vergeet ik nooit meerIs wel zo.
MrTut schreef:Hallo, koop gewoon zo,n gem.toiletje,voor een paar euro te krijgen op marktplaats, het spul wat er in moet is wel iets duurder,maar is ook afbreekbaar door de natuur, heb je hem gebruikt,dan zet je hem onder de trailer, na enkele keren ledig je hem, en spoel je hem door met schoon water, zo,n wc heet porti porti succes gr hans th
Ibbel schreef:Een ouderwets kakhuussie bouwen. Flinke put in de grond graven, bankje eroverheen plaatsen met een gat er in waar je op gaat zitten (als je het luxe wilt doen monteer je nog een WC-bril over het gat zodat je wat confortabeler zit), emmertje met zand ernaast om na de boodschap er een schep zand overheen te gooien. En vier wandjes natuurlijk, met een hartje in de deur. Als je een schuilstal hebt zou je 'm daar tegenaan kunnen bouwen, en anders gewoon vrijstaand. Voordat de put vol is ben je wel een poosje bezig denk ik, en dan verplaats je de constructie gewoon.