Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

volbloedfan schreef:hey hey.. wij zitten ook op de grens groningen/drenthe.
En bij in mijn onderschrift staat de link naar onze site.
Daar staan ook alle prijzen in.
GRoetjes

Urielle schreef:Paddock is prima voor mij, ik wil mijn paarden niet bij anderen hebben staan.
Mogelijkheid tot eigen voer meebrengen. Onbeperkt ruwvoer (keuze uit kuil en hooi), ook op de paddock. Als er gevoerd wordt en er is medicatie of een suplement nodig dat het ook gegeven wordt bij het voer.
Elke dag mesten klinkt goed, maar niet elk paard kan tegen stro, heb je een alternatief?
Verder ben ik geen buitenrijruiter dus de kwaliteit en voor het onderhoud van de bakbodem is voor mij heel belangrijk. Binnenbaan is een pre maar bij een goede buitenbak met verlichting niet noodzakelijk.
Ik wil warm en koud water tot mijn beschikking hebben en een solarium voor het wassen en afspuiten, dat gebruik ik nl. vrijwel dagelijks.
Verder mogelijkheid om mijn trailer op het terrein te zetten en een afgesloten zadelkast (het laatste mag ook van de eigenaar zijn), een toilet en een koelkast voor drinken en medicatie/coldpacks of evt. iets als een drankautomaat. Wasmachine voor dekjes en beenbescherming is een pre.
Verder eigen smid, eigen DA, eigen instructeur kunnen nemen en ik wil zelf mijn ontworming en entingen regelen (evt. wel via centraal inschrijfsysteem).
Dan vind ik het belangrijk dat het netjes is, de pensionhouder vriendelijk en deskundig, dat alles bespreekbaar is en bij voorkeur geen openingstijden.
O ja, en openheid, sommige pensionhouders houden bijv. angstvallig stil dat een paard schimmel heeft oid en ik vind het toch wel fijn om dat te weten
je bent waarschijnlijk niet een zeer welgesteld iemand die er graag alleen geld en tijd in stopt