Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
)
. Hij is ook héél erg lief en als hij geen last heeft van z'n hormonen zet ik er zo mijn dochter bij. No problem (hij is nog hengst). Welke talenten hij heeft moet nog bewezen worden, maar hij springt alvast in vrijheid door de "muur" van bamboe hoor
Er zit bij haar een aardig scheutje ´warmbloedzenuwen´ in. Voor mij heeft ze de perfecte mengeling van Tinkernuchterheid en pit. Hierdoor is ze voor mij zeer goed te hanteren en neemt ze veel van mij aan maar heeft ze genoeg pit om geen duffe uitstraling te hebben.
) er wel weer anders over en wil je toch een.......fries, fjord, haflinger of misschien wel een WARMBLOED. Je weet het niet, zou zomaar kunnen gebeuren. Staar je nou niet blind op één ras/type, je hebt nog zoveel tijd voordat het er van komen gaat. Oriënteer je gewoon op een paard wat bij je past en rijd ondertussen gewoon lekker je lessen door!
Gaitkeeper schreef:Weet je wat soms een risico is ? Dat je een paardje koopt dat erg braaf is maar niet echt veel mogelijkheden heeft. En omdat je zelf alleen manege-ervaring hebt kan dat eerst een poos voldoende zijn en kom je er na een tijdje achter dat je eigenlijk toch wel wat meer zou willen dan je paard (tinker ?) kan.
Gaitkeeper schreef:Weet je wat soms een risico is ? Dat je een paardje koopt dat erg braaf is maar niet echt veel mogelijkheden heeft. En omdat je zelf alleen manege-ervaring hebt kan dat eerst een poos voldoende zijn en kom je er na een tijdje achter dat je eigenlijk toch wel wat meer zou willen dan je paard (tinker ?) kan.