Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
juleke schreef:Waarom moet de vereniging waarbij jij aangesloten bent, volledig verantwoordelijk zijn voor jouw mogelijkheden tot trainen? Als ik het goed begrijp ben je aangesloten bij een ponyclub van de LRV. Niet alle LRV verenigingen hebben het geld en de ruimte om zomaar even een binnenpiste te bouwen hoor! Zelfs al zouden ze het geld hebben, dan nog moeten ze een geschikte locatie vinden en moeten ze nodige goedkeuringen krijgen.
Ik ben ook aangesloten bij een LRV-vereniging. Ik neem zelf de verantwoordelijkheid voor mijn eigen trainingen. Als "onze" buitenpiste niet berijdbaar is, ga ik naar een manege in de buurt en ga ik daar trainen.
Aan andere mensen die in dit topic reageren: Als ik het goed heb, moet je dit niet zien als de buitenpiste die bij de stalling hoort. Bij de meeste LRV-verenigingen is het oefenterrein een piste zonder stallingen, waar alle leden van de vereniging dan kunnen gaan rijden en waar cluboefeningen, -lessen en wedstrijden gehouden worden.
zap schreef:Dan bouw je een eigen binnenbak?
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je heel erg verwend en egoïstisch overkomen. Ik wil rijden, dus er moet een binnenbak gebouwd worden. Zo werkt het niet hoor.
Jij bent zelf lid geworden van die vereniging en je weet vantevoren dat ze alleen een buitenbak hebben. Op dat moment weet je ook zelf dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Je bent toch lid geworden, dan moet je hierover niet miepen! Wees blij met wat je hebt. Ben je dat niet, dan zeg je je lidmaatschap op en ga je op zoek naar een rijvereniging die wel een binnenbak heeft!
Je hebt het wel over eventjes een binnenbak bouwen, heb jij enig idee wat de kosten daarvoor zijn?
Wat als ik nu wekelijks een dagje bij jou thuis kom slapen en betaal daar een x-bedrag voor. Het bevalt mij niet zoals het gaat en ik wil dat jullie een tuinhuis bouwen voor mij en een badkamer met luxe ligbad. Dan zeg je toch ook: dan zoek je wat anders?

. x_Quinta_x schreef:TS: misschien kan je met de ruiters een tombola/wafelbak/iets organiseren om een grondwerker te betalen die drainage komt leggen? Kost iets van 200 euro ofzo... En dan is de bak nooit meer nat. Op die manier moet het besluur dit toch al niet ophoesten....
Ellen_WB schreef:Nou, omdat ze al jaren zeggen dat ze er 1 gaan bouwen maar het niet doen ;s
Ellen_WB schreef:Ze zijn al zovaak gaan klagen bij ons bestuur dat we een binnepiste moeten maken ,
maar bepaalde mensen houde dit tegen ( van de paarde)
Ellen_WB schreef:Nou, omdat ze al jaren zeggen dat ze er 1 gaan bouwen maar het niet doen ;s