Stalling opzeggen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GMekkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 09:54

Gewoon de stal opzeggen en een bosje bloemen meenemen om te bedanken voor alle goede zorgen.
Heb zelf nog nooit een extra maand stalgeld hoeven betalen, maar heb ook altijd op kleine stallen gestaan.

prinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 13:46

Ik heb zojuist de stal opgezegt en aangegeven dat ik eventueel ook nog een maand wil betalen voor juni, vanwege het korte termijn. Eigenlijk ging het best goed en viel het natuurlijk reuze mee. Ik ben blij dat ik het in ieder geval goed nu kan afsluiten, zou het erg jammer vinden als ik met een rot gevoel de laatste week in zou gaan...

knollentuin

Re: Stalling opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:58

zie je wel pensionstal houders vallen best mee...het zijn ook mensen! en idd als je verhuizen gaat een bloemetje als dank voor alles komt altijd leuk over,en willen ze de maand stalgeld wel?

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:56

Sonja schreef:
Is gewoon geregeld in het burgerlijk wetboek Winkie. Artikelnummer weet ik even niet uit m'n hoofd, heb slechts een beperkte geheugencapaciteit.

Je zou ook best gelijk kunnen hebben. Er is echter geen contract en bij 99 van de 100 prive stalletjes moet er contant betaald worden omdat ze de inkomsten niet op willen geven. Bij geen contract en geen betalingsbewijzen van de afgelopen maanden heeft de staleigenaar een zeer geringe mogelijkheid om daar iets mee te doen. Of het netjes is inderdaad een ander verhaal :)

Fijn TS dat je er uit bent gekomen!

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:59

GMekkes schreef:
Gewoon de stal opzeggen en een bosje bloemen meenemen om te bedanken voor alle goede zorgen.
Heb zelf nog nooit een extra maand stalgeld hoeven betalen, maar heb ook altijd op kleine stallen gestaan.

Da's idd heel netjes
Gewoon open kaart spelen en aangeven dat je een andere fijne plek gevonden hebt en op korte termijn gaat ( omdat je anders ook met dubbele lasten zit)

Zelf heb ik een maand van tevoren mijn stal opgezegd
En nee, ikzelf ga dus geen bloemen geven :o ( ben veels te blij dat ik ergens anders een nieuwe start kan maken ;) )

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:06

je heb geen verplichtingen hoor, geen contract etc. maar persoonlijk is het wel netjes om een mnd. opzeg termijn aan te houden.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:04

Als alles handje contantje gaat, zal het wel zwart gaan en zouden ze je niks kunnen maken qua maand opzegtermijn.
Vind dat je het netjes hebt opgelost :)

prinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 20:34

Ik ga daarom ook alsnog juni betalen. Het is dan wel een maand dubbele kosten, maar andersom zou ik het ook echt niet leuk vinden als iemand 4 dagen van te voren aankondigt te vertrekken en niet zou willen betalen daarvoor...
Ben blij dat ik overmorgen naar mijn nieuwe plekje vertrek!

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 21:51

keurig netjes ts,zo kan je dus op je oude stal nog s aankloppen voor een stal [je weet nooit hoe dingen kunnen lopen] en het is fijn om ergens goed af te sluiten dan met mot weg te gaan. veel plezier op jullie nieuwe plekje