Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PearllG schreef:Dat paddock paradise heb ik wel eens aan gedacht maar mijn weide is daar helaas wat klein voor.. Maar misschien voor in de toekomst wel een optie.

, ook gezien dat er 2 veulens in 1 box stonden, maar ja paarden groeien, toch??? Dus op een gegeven moment stonden er 2 twenters in 1 stal, en die kwamen alleen buiten de stal 1 keer per week als de stal werd schoon gemaakt.
Het beestje ging bij het hek staan wachten, had geen hapje gras op, wist niet wat hij er mee aan moest. Ze hebben het een week of 2 geprobeerd, maar omdat het buiten gaan van de paarden roeleerde, ging hij uiteindelijk niet meer naar buiten. Heel sneu....
dat is wellicht ook wel heel bizar. 

ElCamino schreef:Hm, als het paard het nou gewoon niet leuk vindt....haal hem er dan uit. Wij mensen bedenken weer dat een paard de wei leuk moet vinden....en hij kan niet weglopen als hij zich verveelt, staat nu eenmaal een hek om de wei....en het blijft een lapje grond met gras.
Mijn paard wil ook niet de hele dag. Ze kunnen de stal in, over het straatwerk de bak in en na de bak ligt de wei, hek is open....
Ze lopen heen en weer, gras is lang zat maat liggen te maffen in de bak....staan op stal in de schaduw....staan niet de hele dag op de wei.
TS: kun je niet een soort aanlooproute creeeren ??? Dat ze zelf kunnen kiezen of ze op stal staan, zonder hooi, in de bak lopen of de wei ingaan.... bv metschrikband of zo??
)
Nu als we haar in de wei zetten