Allemaal bedankt voor de tips.
Ik heb nu van een stalgenootje Oridza-zalf gekregen en dat schijnt dus supergoed te moeten werken.
Ik wacht af in spanning
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
!!
), smeer ik er op aanraden van mijn gyneacoloog trouwens B-panthen creme op, wat geweldig helpt! Lauw afspoelen, creme erop en zonder pyama/onderbroek slapen, dan is de volgende dag het ergste leed alweer geleden
!) 
)

SweetTinka schreef:Hahahahahaha![]()
Trouwens met string aan paardrijden schijnt heel erg slecht te zijn... dan heb je zo blaren op je kont! Dan kun je beter een onderbroek/boxer aandoen. Ik denk dat het ook wel scheelt van welk materiaal het is... katoen lijkt me bv beter dan dan synthetische gedoe.
Enola"]
[quote="SweetTinka schreef:Hahahahahaha![]()
Trouwens met string aan paardrijden schijnt heel erg slecht te zijn... dan heb je zo blaren op je kont! Dan kun je beter een onderbroek/boxer aandoen. Ik denk dat het ook wel scheelt van welk materiaal het is... katoen lijkt me bv beter dan dan synthetische gedoe.

UniferB schreef:. Als ik mijzelf toch stuk rij, ik zit overigens stil, dan gebruik ik Nivea Soft met vitamine E. Dat helpt bij mij echt heel goed. Nachtje laten helen en de volgende dag kunnen we er weer tegen. Overigens heb ik al meerdere littekens niet op de billen maar wel in de liezen......niet echt een fijn gezicht
. 
Moritz schreef:dames, ter geruststelling misschien: ik had er vroeger ook veel last van, nooit m'n liezen, altijd m'n billen en ben nu 45+, rij endurance en heb zoveel eelt gekweekt dat ik er geen last meer van heb! Moet er wel bij zeggen dat ik ALTIJD een rijbroek met een (kunst)leren zit heb! Maar de enkele keer dat ik eens in spijkerbroek op een paard stap, heb ik er ook geen last van, maar dat is maar eventjes dan. Overigens had ik vroeger ook last van leren kniestukken, dat soort broeken draag ik gewoon niet meer!
Eyes"]
[quote="Gerrie schreef:Sportondergoed van Craft werkt bij mij het beste.
De kunst is om het zweet af te voeren naar een volgende laag die niet direkt op de huid ligt.
dus was ik na 10 minuten rijden al klaar...