SharirBobby schreef:behalve de longerlijnen en halstertouwen weet ik geen andere manieren.
wel hoorde ik eens van mensen dat ze de trailer voor een gangpad neerzette ofzo. en dan kon hij er alleen maar in en niet langs de laadklep lopen. maargoed, dan moet je wel zo'n pad hebben waar dat precies pasten ze kunnen dan natuurlijk nog wel achteruit lopen, maar dat kan je weer proberen te vangen met longeerlijnen of halstertouw achter zijn kont.
suc6 in iedergeval zaterdag![]()
zonde joh dat je laadplank kapot is en de longeerlijnen/halstertouwen
Wat bij ons afgelopen week wel hielp, was blinddoeken. Het ziet er een beetje sneu uit, een paard met bandage en onderlap op zijn hoofd, maar je bent echt van het geëmmer af! Dus, paard blinddoeken, 1 duwen (stapje naar voren is: druk van de kont af), 1 trekken (stapje naar voren is: druk van het halstertouw af) en dan stukje bij beetje erin laden. Binnen 5 minuten stond het paard op de trailer.
en ze kunnen dan natuurlijk nog wel achteruit lopen, maar dat kan je weer proberen te vangen met longeerlijnen of halstertouw achter zijn kont.

)
zou ik ook niet meer hebben) dat ze niet opgevoed is bla bla bla. Ga zo nog maar even door.
van gekregen............en ga maar ff dromen van een paard dat fluitend de trailer oploopt, zoals mijn jachtpaard vroeger deed.......
)
)