als ik het goed heb is dat een spray waarmee ja al het kunstof in je auto mee glimmend krijgt, en ik kan me herinderen dat mensen dat gebuiken voor de staart van hun paard.
amaretto20
Geplaatst: 27-05-10 18:35
barbar schreef:
als ik het goed heb is dat een spray waarmee ja al het kunstof in je auto mee glimmend krijgt, en ik kan me herinderen dat mensen dat gebuiken voor de staart van hun paard.
ja werkt hetzelfde als antiklit maar alleen wat goedkoper
Pff ik heb een hele medicijnkast, ook zo veel gewone spulletjes...
Uierzalf = droge mondhoeken, om wondjes een beetje zachter te maken. Zinkzalf = gebruikt voor mok maar werkte niet zo goed. Babyolie spray = om koker mee schoon te maken. Babydoekjes = voor de ogen, neus en om spullen mee schoon te maken. Betadine scrub / shampoo = om de sokken te wassen tegen de mok en om wondjes schoon te maken. Betadinezalf = voor open wondjes. Azijn + dettol + zout in spuitbus = werkt tegen rotstraal, doodt bacterien. Dettol = om spullen mee te ontsmetten. Normale shampoo = om het hele lichaam mee te wassen. Lederreinigingsdoekjes van de blokker = om m'n chaps mee schoon te maken en te laten glimmen.
Nou dat was het wel zo'n beetje !
coke
Geplaatst: 28-05-10 10:10
Body ;otion voor de droge hoeven. Weet niet of het werkt we zijn het sinds een paar dagen aan het smeren.
lederdoekjes van de blokker om m'n leer af en toe een snelle poetsbeurt te geven. Billetjescreme van het kruidvat voor de kootholtes in te smeren tegen zonnebrand/vocht tijdens het weideseizoen. Blauwshampoo om de staart te wassen (hoort wit te zijn).
jacky73
Geplaatst: 29-05-10 21:08
Ijzerzaag om de lossen haren in de rui sneller te verwijderen.