Bossen rond Breda

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:22

Ik rij redelijk veel in de bossen romdom de Galderse Meren. Heb er bijna nooit last van gehad, maar bij een stuk van de Galderse Meren moet je toch uit de buurt blijven *naaktstrand Knipoog* omdat je dan last kunt krijgen met de mensen die daar rond lopen. Verder heb je er veel goede en genoeg uitrijmogelijkheden en kun je via Galder, Ulvenhout en Breda etc. bereiken. Lachen

Mist, wat erg dat je dit mee hebt moeten maken! Kan me wel voorstellen dat je er nu zo overdenkt.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:27

Larissa schreef:
Ik rij redelijk veel in de bossen romdom de Galderse Meren. Heb er bijna nooit last van gehad, maar bij een stuk van de Galderse Meren moet je toch uit de buurt blijven *naaktstrand Knipoog* omdat je dan last kunt krijgen met de mensen die daar rond lopen. Verder heb je er veel goede en genoeg uitrijmogelijkheden en kun je via Galder, Ulvenhout en Breda etc. bereiken. Lachen

Mist, wat erg dat je dit mee hebt moeten maken! Kan me wel voorstellen dat je er nu zo overdenkt.

whaha het naakstrans is grappig!
had 1x tijden een bosirt kwamen een naakte man tegen!
en die begon allemaal te rennen!
hij rende voor ons!
en toen gingen wij maar stappen met de paarden
ging die vent achter een boompje staan(kon je hem dus helemaal zien)
en begon ie allemaal sorry te zegge!
verder nooit problemen mee gehad!
rij er nu elke week 1x langs