Wie heeft zijn paard zelf betaald en is onder...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:39

Ook ik heb mijn pony zelf betaald. Nu zit ik wel een beetje krap, maar mijn vader betaald al de helft stalgeld. In september ga ik verdienen, en dan kan ik eindelijk allemaal extra dingen betalen. ( denk aan zadel/ naturalhorsemanship les etc.) Dan ga ik van een kort luxe leventje genieten Pling

Ik heb de mazzel gehad, dat op mijn vorige stal gratis stond.
Dat scheelt al een hele hoop, alles wat ik toen verdiende ging naar April, en ik hoefte dus niet 'nog' stalgeld te betalen.

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:49

Ik heb toen ik net 15 was mn pony zelf gekocht van o.z. vakantiegeld en nog een heleboel spaargeld. Stalling heb ik ook zelf moeten betalen. Ik zat nog op school en had daarnaast nog bijna een fulltime baan, het is me gelukt, maar ik zou het niet meer over willen doen......(kwam er op neer, sochtends en smiddags naar school, eind van de middag en een stukje avond werken, laat in de avond naar pony toe......moet ook wel zeggen dat ik af en toe spijbelde om sochtends naar pony toe te kunnen gaan en snachts is een keer normaal te kunnen slapen)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:49

Zep schreef:
Al mijn paarden zijn van mijzelf, maar mijn ouders hebben wel altijd geholpen in het onderhoud. Die zien liever goede studieprestaties dan dat ik de weinige tijd die ik na de paarden nog over heb in een bijbaantje steek.

Same here
Ik heb een keer een pony gekregen en daarna van mijn spaargeld een jong paardje gekocht als opvolging.
Mijn pony is een jaar eerder weggegaan dan gepland en ik heb van dat geld een paard gekocht(wel iets bij moeten leggen). Paard loopt er nog steeds en jonkie is nu zadelmak, maar helaas te klein voor mij Verdrietig Leuk voor mijn zusje dus *LOL*
één paard betaal ik grootendeels zelf, van het jonkie alleen het voer.

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:53

Heb Es gekocht toen ik 16 was, werkte er voor bij de supermarkt en heb er heel de zomervakantie voor moeten werken. Ik onderhield en onderhoed hem ook zelf. Nu werk ik in de thuiszorg en dat verdient een stuk beter.. Hou ik nog eens wat geld over;).
Ik heb mijn paard momenteel in de winter aan huis staan en in de zomer enkel op de wei en dat scheelt natuurlijk wel in de kosten als je het verglijkt met een pensionstal.