heb een shetjee wat moet ik doen help

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:35

kayliegh schreef:
hoooi gamblerscup jaa ik heb al wel kinderen die er op wilen rijden dat zijn de kinderen van de zoon van de vrouw die er woont waar snoopy staat die geef ik wel eens een beetje tips hoe ze kunnen rijden ze zijn nog heel jong alleen ze kunnen al heel goed rijden eentje van 4 en eentje van 2 jaar die van 2 jaaar luistert al super goed en kan stiekem al beter rijden dan die van 4 jaar het si de bedoeling dta hun er op een gegeven moment er op gaan rijden alleen nu natuurlijk nog niet dus ik moet wel iets doen met me paardje en daar heb ik deze topic en zoek ik een beetje hulp enzo hier na ga ik op een tinker rijden die zijn we aan het inrijden en dat is ook hartstikke leuk ;)

Een 2-jarige hoort nog niet op een pony te zitten...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:49

Hoezo niet?

De kids van onze instructrice zaten er al op toen ze net konden zitten. Is toch prima, onder begeleiding?
Ik geloof niet dat een 2-jarige zomaar even een pony rondstuurd door de bak.

kayliegh

Re: heb een shetjee wat moet ik doen help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 12:16

jaa daarom waarom niet hoe jonger hoe beter en tuurlijk onder begleiding ik laat toch niet zoon klein aapje snoopy al door de bak sturen enz dus dat is nou juist goed dat ze nu al lekker rijd als dat jong dat toch leuk vind ?:S

Krissy_3676

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:18

Wandelen, Fietsen, Téuten, Mennen, In de lange lijnen?, Kunstjes leren.
Je kan zo veel dingen bedenken om met je shetlander te doen, ik zeg ga eens rond neuzen
op site's en zoek leuke dingen die niet te moeilijk zijn. :9

kayliegh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 14:12

dankjee krissy ;)

kayliegh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 14:22

kayliegh schreef:
jaa daarom waarom niet hoe jonger hoe beter en tuurlijk onder begleiding ik laat toch niet zoon klein aapje snoopy al door de bak sturen enz dus dat is nou juist goed dat ze nu al lekker rijd als dat jong dat toch leuk vind ? gambler heeft gelijk kunnen we niet over jou zeggen:S

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:43