Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. Dus gaan we even iemand anders voor zoeken. 
Joolien schreef:Ik begrijp dat hij alleen staat, denk dat dat het probleem is...
petitparis schreef:ruin van een vriendin doet het ook, zou letterlijk door de omheining heen gaan, blijft over en weer galopperen uren als het moet. zet hem bij een ander paard en probleem opgelost. Dan kan het zijn dat hij uit joligheid eens een sprintje trekt en een rondje galoppeert, maar hij staat niet schuimwit na 5minuten en komt niet buiten adem binnen.
misschien dat je wel beter een ouder rustiger paard van aard kan uitkiezen...
Shanelle schreef:petitparis schreef:ruin van een vriendin doet het ook, zou letterlijk door de omheining heen gaan, blijft over en weer galopperen uren als het moet. zet hem bij een ander paard en probleem opgelost. Dan kan het zijn dat hij uit joligheid eens een sprintje trekt en een rondje galoppeert, maar hij staat niet schuimwit na 5minuten en komt niet buiten adem binnen.
misschien dat je wel beter een ouder rustiger paard van aard kan uitkiezen...
Ja precies, hij houdt echt NIET op. Van mij mag hij gerust een rondje uit joligheid rennen. Maar een paard dat ZO gefocust is op zijn omgeving ipv de weide maakt me gewoon bang. Normaal gezien reageert hij ook goed op mijn stem en mijn houding (hand naar voren komt hij meteen enz) en toen echt helemaal niks .. Ik vind het zelfs leuk als hij eens een gekke sprong maakt en zich even kan uitleven, maar dit was anders, hij was echt opgef*kt
Djilna schreef:Heb je hier al met de oude eigenaar over gesproken? Of hij een oplossing heeft? Voor zover ik weet stond hij daar eerst in een hengstengroep en is hij later geruind.
.
) maar laat zn spullie vrolijk zakken bij merries ..