Kiezen uit twee stallen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Piloetje

Re: Kiezen uit twee stallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 22:09

thanx iedereen. Ik ga voor stal 2! Dankjulliewel voor het meedenken vanuit jullie eigen ervaringen.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 22:15

rensiepensie schreef:
andere stallen zijn niet op loop/fiets afstand. Ik heb wel een auto hoor. Maar het feit dat ik nu vanuit mijn slaapkamerraam voor beide stallen het weiland kan zien en dus ook mijn paard dat vind ik wel heel fijn. Op 15 minuten rijden is er nog een stal waar ze echt ALLES hebben. Alleen daar helemaal belachelijk weinig weidegang...zomers niet eens 24/7! En dat kost dan 350 euro per maand. Op nog verder rijden heb je nog wel het een en ander maar ik rijd vanaf die twee stallen vlakbij mijn huis ook nog een zo de duinen en het bos in en ben met een kwartiertje op het strand. Hoe verder weg ik ga, hoe verder weg ik dan ook ga van deze fantastische uitrij mogelijkheden. Vandaar de keuze uit deze twee die allebei niet 100 procent perfect zijn.

Zoals je het hier verteld, zou ik voor stal 2 gaan. En al helemaal als je het liefst lekker buiten rijdt. Het feit dat je je paard zelfs kunt zien vanaf huis is natuurlijk een extra controle. stal 1 is letterlijk bagger..............

Succes!

Mirel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 06:51

Fijn dat je een keus hebt gemaakt.
Ik zal idd ook voor 2 gaan. Het lijkt mij geweldig om je paard altijd te kunnen zien.
En als het zo dicht bij is kan je ook makkelijk even langs om los te gooien of iets dergelijks.
Bedenk daar naast dat het nooit perfect is. Je moet er altijd wel het beste van maken.
Veel naar buiten gaan is lekker en goed voor de paarden.
En wat betreft jezelf wat is er lekkerder dan over het strand rijden!
200 euro per maand is in mijn ogen niet duur maar ik woon dan ook in Den Haag.
Helaas zie ik hier namelijk hoe minder er voor het paard is hoe duurder de stallen worden :-)
Veel plezier en geniet van je eerste paardje

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 06:56

Ik was ook voor 2 gegaan, als je paard toch heel veel buiten staat is het niet zo heel belangrijk of ie nou die paar uur s'nachts in een 3 bij 3 staat of in een 3,5 bij 3. Liever dat dan een 7 bij 7 stal maar nooit buiten komen! Veel plezier op je nieuwe stal

SWP

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 09:32

Ik ga met alle woorden met Mirel mee, zeker ook met de woorden dat het nergens perfect is.
Stal 2 lijkt me een fijne plek, veel plezier.

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 09:43

ik zou voor stalling 2 kiezen omdat je paard daar meer naar buiten kan en aangezien je toch zegt dat je lid zou kunnen worden van een club daar vlakbij zou de bak in iedergeval geen probleem moeten zijn lijkt mij, verder veel plezier met je paardje straks

timgrabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 20:53

ik zou persoonlijk ook voor stal 2 gaan.

Stilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:35

Ik zou ook voor stal 2 gaan, weidegang is voor mij belangrijker dan rijden in een bak.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:37

Dan zou ik toch voor de tweede stal gaan, aangezien je van weidegang houdt.
En als je vaak buiten rijdt en er een club in de buurt is met een binnenbak die wel te berijden is, dan maakt die buitenbak ook niet zo super veel uit.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 08:05

ik vindt de beide stallen niets, maar ik zou voor stal 2 gaan. Het is namelijk wel fijn als je paard ook rust krijgt en er niet constant mensen langs lopen