Schuldgevoel! Minder tijd voor paardje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 13:06

Aandacht van mensen heeft een paard imo niet echt nodig als hij iedere dag met soortgenoten buiten kan spelen. Hij wordt verder goed verzorgt (schone stal, eten en drinken) dus je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Je zegt dat de stalling heb goed in de gaten houd, dus daarvoor hoef je ook niet dagelijks te komen, sla lekker een keer een dagje over als je moe bent zou ik zeggen. Daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen.

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 15:02

Hoi!

Ik heb net je forum gelezen, en je geeft zelf aan dat je je eigen er schuld over voelt dat je minder tijd voor je paardje hebt. En dat je je eigen voorbij loopt. Mischien kun je dan vragen of iemand jij mee helpt met de verzorging van je paardje? Dus een verzorger. Je kunt de verzorger trouwns ook vragen dan of je gewoon op vaste dagen komt, dus als je dagen hebt waarvoor je veel tijd hebt voor je paardje. Dan zou je die niet hoeven te vragen natuurlijk. ;)

Groetjes

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 15:05

ik raad je aan om iemand te zoeken die ook gek is met jouw paard. Ik heb ook zo'n iemand. Ik voel me nooit schuldig als ik er een dag niet ben omdat zij er dan is en mijn paardje volop aandacht geeft.

succes! je hoeft het niet alleen te doen!