Niet tevreden op me stalling, nu toch maar verhuizen..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Niet tevreden op me stalling, nu toch maar verhuizen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:02

Ik lees dit topic net echt met open mond door! Heb ik het nou echt zo slecht getroffen of zijn jullie allemaal verwend ;)?

Gezien de regio vind ik het op je huidige stal eigenlijk wel meevallen met de prijs. Ik zit ook in de randstad, heb een stuk minder faciliteiten en betaal 300,-. Da's zo ongeveer de standaardprijs hier voor een stal met buitenbak.

Over het andere voer: Ik vind eigenlijk dat je stalhouder in zijn recht staat. Hij voert een bepaald merk voer, waar blijkbaar de meeste paarden het goed op doen. Als jij ander voer voor je paard wilt, lijkt het me niet meer dan logisch om dat zelf aan te schaffen en dat die kosten bovenop de stallingskosten komen. Kost hem extra werk en als hij een vinger geeft, zul je zien dat de pensionklanten zijn hele hand gaan pakken, dat is altijd zo. En dat levert meer kosten en werk op voor de staleigenaar.. Of misschien heb ik altijd rotstallen gehad ;), dat kan ook, maar ik ken het niet anders dan hoe jij aangeeft..

Maar toch, als jij je niet lekker voelt met deze beslissingen zou ik gewoon de stap nemen om te gaan verhuizen. Meestal is het zo dat wanneer jij niet lekker in je vel zit, je dit projecteert op je paard, dus dan zou verhuizen echt geen slechte uitkomst zijn.
Oh, zie net dat je al verhuisd bent :D. Bevalt het?

principal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 15:23

Ik ben inmiddels over, en bevalt mij goed. Paardjes moeten nog wat wennen, heeft wat tijd nodig.
Voornaamste reden dat ik zelf bepaal wat ik geef, en heb vrijheid in wat ik doe met me paardjes.

gewoon_mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 20:55

Ik zou wel een nieuwe stal kiezen, aangezien jij niet vind dat jou paarden er goed staan..
Als je toch hetzelfde geld kwijt bent, maar dan wel zelf kan bepalen van hoe en wat er met je paarden gebeurd was de keuze voor mij vrij gauw gemaakt