wat zou jij in mijn geval doen met mijn ponys?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Narya

Re: wat zou jij in mijn geval doen met mijn ponys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 11:27

Minimaal een uur, niet maximaal, toch?

Als jij je paarden zelf betaald is het imo ook je eigen keuze wat je ermee doet. Er zijn al een hoop voorbeelden gegeven van dingen die je alvast zou kunnen oefenen, maar voor de rest is het echt niet zo erg om er nog niet zoveel mee te doen, ze zijn nog hardstikke jong.

Annemarie17h

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:21

Heehee,,

Ik zou gewoon een verzorgster zoeken voor je Shetlander en je Haflinger ;)

xxx

troi

Re: wat zou jij in mijn geval doen met mijn ponys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 21:03

In hand trail is hartstikke leuk! Is eigenlijk een soort van hindernisbaan aan de hand, en dan moet je niet aan springen denken (kan ook niet gezien de leeftijd) maar over een brug lopen, tussen balkjes door etc. Wordt je pony ook direct goed bomproof van en ze leren wennen aan de wedstijd sfeer zonder dat het direct heel belastend is.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 12:41

Als mijn ouders me zouden zeggen dat ik mijn pony weg MOET doen, ga ik gewoon mee met mijn pony :+
Ik ben 20 jaar, pony is 100% van mij, ik betaal alles zelf.(pony staat aan huis) Mijn vader helpt me wel heel veel, hij gaat voer en bodembedekking halen als ik weinig tijd heb, hij gooit meststoffen op de weides, hij zorgt dat alles prima in orde is. Daar ben ik hem ook heel dankbaar voor.

Mijn ouders weten dat ik over ongeveer 4 jaartjes ga samenwonen met mijn vriend en dat mijn pony dan mee gaat.
Nu weet ik niet wat jij gaat doen als je weer een paar jaar ouder bent en aan alleen-/samenwonen gaat denken? Blijven je pony's dan bij je thuis of gaan ze met je mee?

Ik denk dat ik ze in jouw geval niet zou wegdoen. Mijn leven draait om paarden, mijn pony is mijn leven, ik zou nooit meer zonder hem kunnen. Ik zou proberen om nog meer tijd in ze te steken als mijn vader zou vinden dat ik er niet genoeg tijd in steek. En dagelijks zeggen hoe geweldig je die beestjes vindt en dat je er nooit zonder zou willen wil ook wel eens helpen :+ (heeft bij mijn ouders geholpen, nu snappen ze dat Romeo écht mijn leven is en dat hij bij mij blijft tot zijn dood, daar kan niemand iets aan veranderen)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 09:54

ik zou je vader gewoon lekker laten zeuren, doe ik ook. Ik heb een 3jarige Vivaldi van mijn moeder gekregen (ben 13 en mijn ouders zijn gescheiden) en nu staat mijn pony te koop, daar zeurt tie ook echt erg over. Dus : plak het op je kont en ga erop zitten :P