Eigelijk ben ik nooit ziek, maar als ik grieperig ben, dan blijf ik lekker onder de dekens en blijft Isolda lekker op de wei.
Sting
Geplaatst: 14-06-03 11:21
Ik ben eigenlijk ook nooit ziek, en als ik ziek ben nooit meer dan 1 dag, maar de verzorgster van mn haf (geeft em voer om dat ik een half uur moet fietsen) wil em maar al te graag rijden! Die vind al dat ik er veel te vaak op rijd! (zij vind niet echt dat zij em verzorgd )
Anne
Geplaatst: 14-06-03 15:57
ik ben eigenlijk ook nooit langer dan een dag ziek ( en dan ook meestal alleen maar school ziek ) maar als ik langer ziek zou zijn, Kim staat op een pensionstal, waar de stal voor mij uitgemest word, en de paarden ook door de eigenaresse gevoerd en in de wei gezet worden. Als ik een week ofzo ziek ben, krijgt Kim gewoon een week vakantie! is voor haar ook wel even lekker, en pak ik het in de week dat ik beter ben gewoon weer op, en leert ze 3 keer zo snel! een week vakantie tussendoor is voor haar echt alleen maar goed! Als ik echt ernstig ziek ben ( 2 weken of meer ) weet ik eigenlijk niet wat ikzou doen... gewoon maar hopen dat, dat nooit gebeurd!